mandag 27. februar 2012

JIPPI


Endelig er knytteteppet mitt ferdig , det har tatt sin tid og jeg er storfornøyd med det . Holder no på med noen påskeputer som jeg håper og bli ferdig med da til påske . Vi får se hva det blir til , uansett så er det gøy og se ting laget og ferdig . Siden jeg går hjemme om dagene så er det greit og ha noe og henge fingrene i , ikke bare gå og vaske og rydde . Og ha en hobby det gir livet litt mening i vanskelige stunder , det er til og anbefale ja . En får tankene liksom på andre baner : ) . Ha en flott dag kjære venner : ) .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Så enig med deg Randi om hobbyer og slikt. Og teppe ble flott det. Kjempefint. Det håper jeg også at du og Knut har det, kjempefint altså. :)
Katta også...

Randi Marie Hasselø sa...

Jo takk Karl , vi har det fint selv om at vi sliter med det vi gjør . Katta har det også fint , no har vi endelig fått steriliset ho så vi ikke får oss noen overraskelser her . Men ho blir nok ikke fornøyd med og være inne i 2 uker da men det får no så være . Ha en fin dag : ) .