onsdag 11. april 2012

3 ÅRS DAGEN FOR VÅR FOLOVELSE : ) .

I dag er dagen for 3 år siden min kjære Knut Steinar og jeg forlovet oss på Røros , den dagen var påskeaften . Det var naturlig og forlove seg der siden vi møttes på Røros og hadde gode minner der . Vi var sammen med Karl og Toril Halvorsen oppe på fjellet og vi kosa oss med grilling av pølser og sola skinnte om kapp med oss . Senere hadde vi kaffe og kaker i leiligheta noe ikke vi burde men vi folover oss bare en gang så det fikk stå sin prøve .

Tiden går sååååå fort at en får nesten ikke snudd seg , i Oktober har vi vært sammen i 5 år min kjære . Vi har hadt opp og nedturer men jeg ELSKER DEG like mye , kanskje ennå mere . Det er i motgang en blir sterk vettu min kjære så vi to er supersterke sammen etter det vi har måtta tåle . Takk for at du har holdt ut med meg i disse årene og jeg håper vi får en masse år ennå sammen vi to . SÅ SOM DU VET SÅÅÅÅÅ ELSKER JEG DEG SÅÅÅÅÅÅÅ MYE AT MIN ARMER BLIR FOR KORTE FOR OG VISE DET . MASSE KYSS OG KLEMMER TIL DEG SNUPPEN MIN ; ) .

Ingen kommentarer: