mandag 18. mai 2009

17 MAI

MAIGUTTEN
MASSE GOD MAT : )

GRILLMESTEREN


MMMMMMM, GODT JA



Ja da er nasjonaldagen over , det var en flott dag med strålende solskinn . Det er ikke vanlig det nei , mine minner om 17 Mai er for det oftes regn , I de siste årene så har jeg feiret hjemme stille og rolig , har bare ikke orka ta stresset med og dra til byen . Siden jeg ikke har noen unger som går i tog så er det en befrielse og være hjemme da . Sykdommen har også skylden for at jeg har valgt og være hjemme og at jeg er dørgenes sliten . I går blei det feiring utenfor huset med grilling , vi hadde besøk av dattra til Knut Siw-Heidi og barnebarnet Kim . Og så fikk vi testa ut nye utemøblene vårres . Ja livet var herlig i går selv om at jeg var sliten i han kropp . Vi avslutta feiringa inne foran tvn på sofan og jeg har hadt ei god natt søvn . hipp hipp hurra : )

2 kommentarer:

Libraine sa...

Fine bilder! Godt med grillmat ja!! :)

Kamerasamleren sa...

Vel overstått feiring Randi! Så koselig og smakfullt dette så ut da! Håper det kan bli mange slike skikkelige ute dager i sommer.

Nå skinne solen her og forteller om en dag med virkelig lovende tendenser, vi satser på det. Klokka er snart 0600, men skal forsøke å få en blund på puta igjen. En av de lange og våkne nettene dette.

Ha en fin dag Randi og hils kokken.