søndag 28. november 2010

1 SØNDAG I ADVENT : )

Jeg sitter her foran pc n på selveste 1 søndag i advendt er ganske sliten og har vondt i kroppen men nyter stemninga med lys og lukt at det er snart jul . Har fått på plass alle stakene og stjernene og ikke minst lys på treet vårt ute , med god hjelp fra min kjære har allt kommet på plass . Ja denne tida på året elsker jeg , den gjør noe med meg .

I år har jeg laget noe av julegavene selv også og det synes jeg er gøy . Det blir så mye mere personlig da synes jeg , for en har brukt en god del ut av sin tid på det . Vi er no nesten ferdig med alle julegavene og julekorta er klare de er bare og skrive adressene på og sende dem . Ja kan si oss fornøyd med det ja .

Har holdt på og vaska litt de siste dagene men ting tar tid og det tar lenger tid no etter oprasjonen men det går sakte men sikert fremover . Uti uka må jeg begynne på julebaksten også . Det blir ikke så mange sortene men noe skal det bli .


Har fått meg symaskin av min mor , den fikk jeg god bruk for i dag når jeg skulle sette sammen det jeg har laget . Håper jeg får bedre energi framover så jeg orker og lage noe mere med den for det skal ikke stå på lysta nei .

Det har vært noe kaldt i det siste har vi merket ja , så her fyrer vi med ved så ovnen blir rødglødene , hehe . Har fått merke det på kroppen også , fyttigrisen kor vondt jeg har hadt det. Håper at knærne blir bedre , jeg sliter litt etter oprasjonen ja . Har forresten vært og tatt 2 føflekker i ansikte også , etter ei uke var jeg og tok stingene men tror dere ikke det eine arret spratt opp da så no får det gro som det er . Ja det er typisk min flaks dette der .

Ja no skal jeg gå og sette meg i go stolen og nyte 1 søndag i advent , kos dere dere også og nyt tiden fremover . Jeg skal skal prøve og ikke stresse og så får det bli som det blir . Om jeg ikke har vaska ned huset til jul ja så får det bare være . Ha en flott kveld dere , klem fra meg : )

2 kommentarer:

Eva sa...

Hei Randi...

Ønsker dere en fin adventstid og kos dere masse når dere skal nordover i jula..Hvor flink dere er med å ta bilder, sy, og brodere. Det er vel snart i boks.. Takk for din kommentar hos meg, og så håper jeg at du snart vil føle deg bedre. Ikke moro når det verker i kroppen.
Ønsker dere en fin uke...

Kamerasamleren sa...

Hei Randi, nå slipper du inn igjen på Tanker om litt av hvert. :)

Så flittig du er da, du syr og Toril strikker. Det går så det suser av strikkevarene, i dag fikk vi bestilling fra en tysk dame som skulle ha seks pannebånd.

Nå må det strikkes opp flere av den sorten, ikke nok igjen til det som er i bestilling fra før.

Ellers går det på luer for tiden, skal forsøke å få i et løst hode nå, så blir det lettere å få tatt bilder.

Håper du kommer deg på beina igjen og at kroppen ikke krangler slik med deg - jeg kjenner skikkelig tendensen selv jeg. Ikke tvil om at kulda virker inn. Men som jeg har sagt tidligere, noe skal vi jo gjøre vi som er statstipendiater også, eller fritids forskere... :)

Hils gamm...Knut da fra en venn i Trondheim...en som har levd lenge! God påske med det samme, så er det også unnagjort. :) Du vet Randi, humøret og tankene mine klarer ingen å ta knekken på. :)