mandag 11. april 2011

GRATULERE MED 2 ÅRS DAGEN AV VÅR FORLOVELSE : )

Ja i dag er det 2 år siden min kjære Knut og jeg forlova oss på fjellet på Røros . Det var en minnerik dag . Vi grilla pølser og hadde selskap av noen gode venner , ja Karl du husker vel det : ) . Det er utrolig hvor fort tiden går og jeg er sååååå taknemlig for at jeg har truffet min kjære Knut og ikke minst at han har holdt ut med meg . Jeg elsker han over alt på denne jord og det gjør ingeting at noen synes jeg er barnslig at jeg vil rope det ut så alle kan høre for en fantastisk mann jeg har .

Så min kjære Knut som du har hørt tusen ganger før JEG ELSKER DEG ,du gjør livet mitt helt supert tross all plagene jeg har . Måtte vi få ennå mange år sammen , det fortjener vi etter som at vi fannt hverandre så seint i livet . Ha en fin dag min kjære , smask ; )

5 kommentarer:

Eva sa...

Gratulerer med 2 års dagen! Klart sånt må markeres og ropes ut til hele verden...
Nyt kjærligheten og hverandre!

Ha en flott uke!!

Lills Krypin sa...

Ett stort GRATTIS til dere begge. Og en stor klem.

Randi Marie Hasselø sa...

Takk skal dere ha begge to : ), klem .

Kamerasamleren sa...

Hallo igjen og takk for sist...
To år da "gitt", og jeg er ikke blitt en dag eldre... Der hadde jeg nok bommet om jeg skulle ha dristet meg på å gjette. Men det stemmer nok det, når de grå har fått jobbet litt. Akkurat det tar mer og mer tid etter hvert som kalenderen blas fremover. Merkelig, kan det ha noen sammenheng?

Ønsker deg lykke til med prosjektene fremover, håper det går som planlagt og ønsket.

Hei så lenge og ha fine dager fremover alle to...

Randi Marie Hasselø sa...

Ja ikke sant ,tiden flyr . En rekker ikke og snu seg en gang før dagen er over. Og takk for at det dere var med på og gjøre dagen minneverdig for oss . Klem fra meg : )