lørdag 16. april 2011

GOD PÅSKE : )


Ja no er påska kommet og en kan roe seg ned litt . Har holdt på med vasking i det siste , til og med så har jeg fått vasket noen vinduer . Og ikke minst så har jeg fått strøket og pynta litt til påske siden vi skal være hjemme og kose oss . Har også fått tid til litt trimming på sykkelen og og sammen med revmatikerdamene . Er sliten no , har hadt noen djevelske smerter de siste nettene ja. Det har ikke blitt noe god nattesøvn på meg nei men så er livet mitt .




Ønsker dere alle ei fortreffelig påske , stor klem fra meg : )

2 kommentarer:

Eva sa...

Heia

Så fint du har pyntet og så flittig du har vært.. Været er pyton og det merker jeg på kroppen.. Man sover så dårlig at overskuddet blir ikke helt til stede.

Ønsker dere begge en kjempekoselig påske, og kos dere masse!
PS. Flotte bilder du har tatt..

Randi Marie Hasselø sa...

Hei og takk for ei koselig melding. Været er pyton her og jeg merker det også på kroppen . For og si det sånn så er det ikke mye nattesøvn har vært den siste tida . Men har no fått ordna litt til påska lell . God påske til deg og dine også , klem : )