søndag 1. mai 2011

JA SÅNN KAN DET GÅ ..............................



Jeg har ikke vært her inne på ei stund no , har vært litt opptatt med så mye . Påsken har vært og gått igjen . I år blei den amputert litt fordi jeg måtte gå på pulverkur , sleit litt med det for det blei litt ensformig til slutt . Hadde sjokolade shake, bringebærshake og to forskjellige supper jeg bytta på til middag . Ja en går ned i kilo men det er ikke og anbefale når en slanke seg for kiloene kommer fort på igjen men i mitt tilfelle så hadde jeg ikke noe valg og gå på det i 3 uker for jeg skulle GB operers . Før oprasjonen så måtte jeg gå ned 10 kilo og det greide jeg , det blei nesten 25 kilo jeg tok av meg før oprasjonen . Er fornøyd med det ja : ).



No er oprasjonen overstått og godt er det . Samme dagen var ikke god det kan jeg hilse og si men andre dag da var det alllerede litt bedre . Da fikk jeg bare vann og drikke og så var det opp og bevege seg og snakke med de to andre som hadde samme oprasjon den dagen . Dagen var langdryg til tider , slo ihjel noe tid ved og se på bryllupet borti england og sov litt . I går skulle jeg endelig hjem til min kjære , har savna han såååååå mye . Jada jeg innrømmer det jeg er totalt forelsket og avhengig av han . Dagen starta med en deilig dursj , og sååååå skulle jeg få frokost , jippi . Det var halv ristet brødskive med baconost og bittelittegran kaffe , ååååååå det var såååååå godt : ) . Legen kom og gikk og jeg fikk dra hjem sammen med min kjære .



Dagen i dag har vært som vanlig men jeg må passe på og spise , drikke vann og ta de nødvendige pillenen mine . Formen er forholdsvis grei så i dag tok vi oss en tur til Hegra festning , når vi kom dit så var det lunsj for meg da hadde vi ordna med fiskekake og hadde med oss . Lunka fiskekake er godt det ut i det fri , jeg skal ha mye proteiner så det må jeg passe på da . Da rusla vi rundt der og tok noen bilder og kosa oss skikkelig . På turen rundt der oppdaga vi han skongens kongle har vært der og gjort sitt fornødne og litt igjen av vinteren bevis låg igjen .




Ja dette synes jeg det var en topp måte og feire 1 mai på og no resten av dagen skal jeg slappe av og ta vare på meg selv . Ha en flott dag kjære venner : )

5 kommentarer:

Eva sa...

Gratulerer med vel overstått operasjon, og det skal bli spennende fremover for deg! Godt å høre at alt gikk fint. Pulverkurer er en nødløsning men ensidig...
Ser ut som dere hadde en kanonflott tur, og kost dere skikkelig. Lunken fiskekaker ute i det fri er godt!

Kos deg videre med dagen, og jeg skal ut å trø meg en liten tur i fin været..

Randi Marie Hasselø sa...

Takk for det Lavina ; ) , Ja det skal bli ei spennende tid fremover no ja : ) . Ha en fin dag du og : ).

Lill sa...

Hei Randi. Gratulerer med operasjonen. Har tenkt veldig mye på deg etter at du skrev at du skulle gjöre den. Nå skal jeg fölge deg hvordan det går. Tenk, det er 1år siden jeg gjorde min den 6 maj. Tiden har gått så fort. Jeg angrer meg absolutt ikke. Det er det beste jeg har gjort. 60kg minus nå :))))
Snart så får du kjöpe deg ny garderobe. (Ja klär altså).
Ha det riktig gott og skriv gjerne om du lurer på noe. Hils din elskede. Stor klem til deg Randi.

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Lill , takk for koselig ord . Ja det går bra men jeg må nok si det er en omveltning og spise såååå sakte ; ) . Ja det skal bli godt og når den tid kommer at jeg kan smette inni klær kanskje vil og det ikke er som no at en ikke får dem på seg . Ser posetivt på livet framover no : ). Takk Igjen , og min kjære han hilser tilbake : ). Ha en fin dag , Klem .

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi, den kronisk forelskede...:)

Vel overstått til deg. Toril spurte meg om jeg hadde hørt noe om hvordan det har gått med deg og operasjonen, forrige dagen. Jeg svarte som sant var, at jeg rett og slett har hatt kroniske fraværstilstander angående blogger. Det rettet litt på seg i går. Nå er jeg i gang i gjen og skal forsøke å holde det på det nivået fremover også, mer eller mindre.

Fint å se at det gikk bra, og at det ser ut for at det går riktige vegen. Vi krysser fingrene for det, alle sammen.

Om det har vært stille fra denne kanten, så har det ikke vært stille i "kantene". Den siste tiden har jeg hatt skikkelig storopprydding her hjemme, og kastet mye av det som "sto over" forrige rydderunde. Turene har stilnet litt på grunn av det. Har hatt mer enn nok med å få fullføre denne aktiviteten. En litt stri tørn, med litt for mange og tunge løft, og alt for mye støv i forhold til det "Hr Kols" ønsker av føde. :)

Nyt tiden fremover Randi, og fremtidsutsiktene som ser lysere ut. Lykke til og tvi, tvi til dere begge to...