fredag 20. mai 2011

GOD HELG : )


Hei dere , sitter her foran pc n og det er rett før jeg får gå og vaske badet . Uff det er sånn ett tetak men det må til . Det kan være litt tungt når ikke formen er der og en ser alt som skulle ha vært gjort . Ja sånn er livet dere når har fibromyalgi , i hvertfall for meg . Føler jeg aldri blir ferdig med ting før jeg må nesten begynne på nytt igjen . Men har no måtta lært meg og tåle og se litt støv da men det er ikke så greit for en som har jobbet som renholder og vært litt husøkonom og er litt for nøye på ting . De verste anfalla er blitt mindre , hehe .

Men no skal jeg no prøve og gjøre det jeg greier og så skal det bli helg . Har ingen planer for helga så jeg tar det som det kommer . Har ikke så mye på hjerte i dag men ønsker dere alle ei fortreffelig helg . Klem fra meg Randi Marie : )

5 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi!
God helg og en liten påminnelse fra meg om at badet ikke trengs og vaskes hver eneste dag. :) I alle fall ikke hos dere. :)

Dere finner vel på et eller annet denne helga også, kjenner jeg dere rett. Et eller annet som får kroppene til å føle seg vel og får sjela på rette plassen.

God helg til dere også og hils den staute og pene Knut.

Eva sa...

Hei Randi...

Man får ta litt av gangen når man har fibromyalgi, det blir uansett rent og pent..

Kos deg med helgen, og det er balsam for sjelen og være ute..

Hils til din kjære og kos dere på tur!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk til dere begge for en koselig hilsen . Jeg vasker ikke hverdag selv om det ser sånn ut ,men det kan være frustrerende av og til når en ser hva som burde ha blitt gjort og at en ikke har energi til det på grunn av store smerter i kroppen . Men jeg overlever selv om at jeg ennå etter så mange år ikke greier og godta at slik er det .

Det har ikke skjedd så mye ennå denne helga så vi får no se hva som skjer .

Skal hilse så mye fra kjekkasen min ; ).

Ha en fortsatt fin helg til dere begge , klem : ).

Kamerasamleren sa...

Er bare innom for å se om du er "på dekk" jeg, eller i vaskebøtta. :) Med det samme kan jeg jo minne om at undertegnede er på plass. Altså "på dekk".

God natt og en god dag, i morgen. Skulle jeg driste meg til med et lite tips igjen, kanskje? Som jeg selv har erfart og etter mange år godtatt. Det er en eneste ting å gjøre : Bare godta det, først som sist. Da vil du etter hvert merke at du ikke får det verre, men det motsatte. :)

Enda et tips og en bønn. Skulle du bli så sint at du har lyst til å dra til meg, vent til vi møtes - da virker slagene så mye bedre. På begge parter. :) Og til slutt, det er svært godt ment og nøye utprøvd. Og med forskjellige leie kombinasjoner. :)

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Karl , neida jeg blir ikke sint : ) . Men jeg må no si at jeg har godtatt min situvasjon med fibromyalgien , det er nok for og fortelle hvordan min hverdag er . At ting ikke blir verre , det må jeg nok desverre være uenig med deg i . Det er faktisk sant at det har men jeg prøver og stå på for det . Men det er no bra hvis det ikke er det i ditt tilfelle ,det finnes ikke bedre da .

Når det gjeller vaskingen så ser det vel ut som jeg vasker heile tida men det er ikke tilfelle heller selv om at jeg har litt mani for holde det rent og pent hjemme .

No er det leggetid her , så natta : ) . Klem fra meg : ).