mandag 30. mai 2011

JA DA ER DET MANDAG IGJEN DA : )


Ja da er det blitt mandag igjen da og det regner igjen i dag også . Sitter og nyter en kopp kaffe i min termoskopp : ). Helga var kjempekoselig , på lørdagen var vi og kikka litt på livet i Stjørdal . I gågata så var det utstilling av nye biler , skal si at mange mannfolk gikk med stjerner i blikket ja. Det gjorde sikkert noen damer også , jeg fann en bil som jeg likte men da må jeg nok vinne i lotto først og ja ta lappen . Den var stoooooor og lekker , det er no typisk meg da som skal ha alt stort . Har det visst etter min far ifølge min mor , hehe , ja det er ikke det værste jeg har arva etter ham . Ja og så var vi og kikka ellers rundt omkring og blandt annet på sofa , vi trenger en attmed tv n sjø sånn at andre og kan sitte sammen med oss når vi ser på tv for no har vi gostoler der . Ja vi fannt no en vi likte så vi får no se da hva det blir til .



I går så var vi hjemme og sysla med litt av hvert , jeg fikk endelig montert de tre putene som jeg hadde sydd . Ja jeg har vært flittig i det siste halvåret , det har vært kjekt og ha noe og gjøre også . Holder no på med den siste og det er en halvpart av to puter .Som dere ser så liker jeg katter : ). Ja monteringen tok sin tid og jeg måtte lage trekk og lage innerputer og fylle dem etterpå . Så mens jeg gjorde det så tok min kjære samboer og rengjorde stekovnen og den ene fryseren vår . Jeg er så glad for han tok na ovnen og ikke minst taknemlig for det er en drittjobb og rengjøre den . Eller så kosa vi oss sammen som vi alltid gjør , kan no trygt si vi trives i hverandres selskap ja . Det er himmelsk når en kan ha det godt sammen med ett annet menneske , sier ikke alt er bare rosa for det er det aldeles ikke men jeg har det godt ja . Blir godt tatt vare på for og si det sånn ; ). Dagen i går gikk no fort som de andre dagen gjør men er stor fornøyd med helga ja.



Går og håper på ett bedre vær sånn at kroppen kan få det bedre , det er litt tungt og gjøre ting for tida . Men prøver og se posetivt på hverdagen og se at ting er lettere for meg selv kroppen s smerter er like gale eller verre .Vekta går no sakte men sikkert nedover og det er posetivt da .

Jeg skal finne loppekassa noen timer før jeg begynner på dagen min , så ha en strålende dag kjære venner : )

2 kommentarer:

Eva sa...

Kos deg med resten av uka.. Liker ikke så store biler, men kjører en SUV og er fornøyd. Særlig på vinterveier..

Nydelige puter du har brodert. Du er flink Randi. :smile:

Randi Marie Hasselø sa...

Takk , kjekt og ha noe og gjøre ja .Ha en fin dag du og : ).