fredag 3. juni 2011

REGN ,REGN OG ATTER REGN .........




Ja man kan ikke si noe annet for tida og det gjør meg syk og svak men greier no og holde meg på fotan ennå . Selv om at jeg må kvile en del ut over dagen men jeg har lært meg og ta det som det kommer .

Har akkurat spist frokost no og min kjære har reist på jobb . Så no sitter jeg venter på at kvalmen skal gi seg , det var et er minuset etter oprasjonen at jeg kan bli litt kvalm men det fort over . Heldigvis ja, og jeg har ikke noe og klage på for det er andre som sliter med mye mere . Så no skal jeg nyte min kaffe før jeg finner senga igjen i styggværet.

Har hadt overnattings besøk fra ei som min kjære kjenner norafra der han kommer ifra og det var koselig . Jeg møtte ho i storbyen Trondheim , og der gikk vi og kikket i butikker og vi kosa oss på ute på kafe. Det var sååå nydelig vær også så det var en nytelse og der vi satt og drakk en kopp kaffe spilte de nydelig musikk så en skulle tro en var i karibien . Ja det er herlig med sånne dager . I går var vi og viste frem Stjørdal men det blei selvfølgelig skitvær men vi tok en tur opp på Forborfjellet og på Steinvikholmen . Så det og gå ut av bilen blei uaktuelt etter hvert ja .

Skal no prøve og få trimma meg i dag da etter hvert , det blir nok sykkeltur inne og kanskje litt zumbatrening foran tv n . Ellers så skal jeg ikke gjøre så mye , kanskje vaske noe klær men ikke noe annet spesielt . Ja en må ha kvile dager også : ) . Ha en flott dag og god helg kjære venner , klem : )

2 kommentarer:

Eva sa...

Skal si du er blitt sprek og fjong! Været kan vi ikke gjøre stort med, men vi merker det så godt på kroppen når regnet setter inn for fullt! Det er surt og kaldt her i dag og meldt regn. Men jeg tar det litt med ro og skal farte på butikken å handle for helga..

En riktig god helg til dere også!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk , og God helg til dere også : )