onsdag 8. juni 2011

JENTEBØLGEN 2011 : )


I går 7 juni var jeg i Trondheim og gikk i jentebølgen , ruta skulle visst være 5 km . Jeg var der sammen med Stjørdal Revmatikerforening , vi hadde en kjempefin dag . Litt regn var det innemellom men heldigvis så blei det opphold når vi skulle gå , men det var varmt og lummert i lufta så det var godt og gå i t-shirt . Jeg blei no varm og svett ivertfall .




Før løpet så var det underholdning på torget med han Thomas Brønnbo og to andre karer som jeg no ikke husker navnet på . God musikk ja : ) og masse folk . For meg er dette første gangen jeg var med og det var en posetiv opplevelse og sååååå sosialt da . Etterpå så dro vi hjem til Stjørdal og var ute og spiste på resturangen Amore , veldig koselig var det der og ikke minst så har dem god mat . Ja det er ikke enkelt og finne noe mat ute sånn som jeg kan spise men jeg tok barnemeny med biff , den smakte godt men jeg greide ikke og spise opp alt der heller . Merka litt i magen etterpå , om det var for fett eller for mye det vet jeg ikke . Men det er vel sånn en lærer , prøver og feile .



I natt og i dag kjenner jeg det i fotan at jeg har vært med på dette løpet men skitt au , det var morrosamt . Og jeg fikk medalje også : ) . Min kjære stod ved målstreken og venta på oss og kjørte oss trygt hjem igjen . Ha en flott dag kjære venner , det skal jeg . Slappe av og kose meg : ).

8 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei Randi.. så flott at du har vært med på jentebølgen.. har selv vært med på den i mange år.. men i år står jeg over... men det er veldig morro å være med da.. mye folk og stor stemning og bra underholdning fra sena og til oppvarming. Og ikke minst det er kjempe sosialt..

Skjønner at du kjenner det i føttene.. for det er nå et stykke å gå da og så regne jeg med at det foregikk på asfalt for det meste og det er nå hardt under lag.. men med litt hvile nå så blir det vell bra tenke jeg.

Så kjekt at du fikk ut å spise eterpå.. ja man gjør seg noen erfaringer når dt gjelder maten slik er det bare og det er slik man lærer...

Kjempe fine bilde :):)

Jeg sitter på jobb nå.. gleder me til dagen er over.. forma er så som så ... ikke alle dager er like silk er det bare.. nå har jeg jo hatt en veldig bra periode da med mye bra form. så jeg skal ikke klage. Håper jeg får gått meg en tur senere i kveld.. tåka ligg langt nede i fjellene.. men håper det blir bedre.

Ha en fortsatt fin dag Randi :)

Klem fra Evelyn:)

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Evelyn for en koselig komentar , Ja det var trivelig og så så jeg mitt snitt til og være sosial . Er mye hjemme så det kan være greit og lufte seg litt og ikke minst trimme . Ja det var asfalt og brostein vi gikk på så jeg kan trygt si at jeg var glad da jeg såg mål , hehe . I dag er det avslappning og i morra er det trim med damene igjen . Ja sånn går no dagene . Ha en fin dag du og , klem : ).

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Så flink du er.
Ville bare önske deg og Knut en fin söndag. Stor klem

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!
Gratulerer så mye med de unge år som i dag helt sikkert feires. Bare la Knut skjemme deg skikkelig bort med dulling og stell i dag, det fortjener du. :)

Ha en fin dag i starten på mange fine år, resten av ditt liv!

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Önsker deg og Knut en riktig fin St,Hansaften. Klem

Eva sa...

Hvor flink du har vært! Går det bra med deg?
I dag er det Midnight sun i Tromsø, men løping er ikke min greie så jeg tenker at det blir nok en løpsfest. Været er i skrivende stund meget bra.

Ønsker deg og din kjære en riktig god helg!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk alle sammen for gode komentarer , har desverre ikke vært så aktiv på bloggen i det siste . Har ikke vært i form og samtidlig så har jeg prøvd og fått vaska rent ta huset . Holder på ennå : ( , det er ikke det morsomste jeg gjør sjø . Ha en fin dag folkens : )

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!
Nå må du få av deg nattkjolen, sette fra deg vaskebøtta og få ut noe nytt her. :) Ellers går vi til streik!:)

Fra alvor til spøk, eller var det omvendt kanskje. Har vært på hytta i fem dager nå, i dag kommer også Toril etter, noen dager i alle fall. Jeg må også ned til byen en tur i løpet av noen dager. Tar en dag i slengen jeg, har begynt å venne meg til det. Har vært noen stille og deilige dager her, med bare meg selv å tenke på. Koselig med forandringer også, selvfølgelig. :)

Hei så lenge, og hils Knut, som vel er på plass igjen.