søndag 5. juni 2011

ÅÅÅÅÅÅ FOR EN HERLIG SØNDAG : )





Helga er snart over , utrolig hvor fort tida går altså . I går gjorde jeg ikke så mye men fikk meg en time med zumba trening , skal si en får svetta ja , hehe . Det var hoftevrikking , romperisting og mange forskjellige steg og jeg blei så svett at jeg nesten måtte vri skjorta jeg hadde på meg , hehe. Den timen jeg holdte på var så gøy at jeg ikke følte at det var en heil time , men no det er sagt så blei det dårlig med nattesøvnen da for fotan og hofta verka såååå gale . Men det var no herlig lell da , fikk kjenne at jeg hadde trent for og si det sånn . Eller så slappa jeg av resten av Lørdagen med syinga mi .


I dag når vi våkna på morran så var det strålende sol og nydelig tempratur ute . Så min kjære foreslo at vi skulle ta oss en tur ut , med tanke hvordan kroppen var så var jeg litt i tvil men jeg kunne ikke la være da i dette fine været . Så vi ordna oss og tok med kaffe og lunsj og gikk til fjells , dvs Svartkamhytta oppe ved Forborfjellet her i Stjørdal . Litt bakker er det men er bare godt og få brukt kroppen litt . Turen vart i litt over to timer og det var herlig . Jeg nøyt vært ett minutt der oppe , ja det finnes ikke bedre og oppleve naturen sammen med den man elsker og bare være sammen .


No har vi fått i oss middagen og jeg holder på og vasker noen klær akkurat no . Men skal resten av kvelden slappe av og nyte roen sammen med min kjære . I morgen gleder jeg meg for dag får jeg besøk av ei god veninne fra sunnmøre som jeg har jobba sammen med i Geiranger og det er lenge siden vi har treftes no så vi får nok mye og prate om ja .


Takk for en deilig tur min kjæreste du tok meg med på i dag min kjære . Og til dere andre , ha en fortsatt fin søndag . Klem fra meg : )

Ingen kommentarer: