søndag 8. mai 2011

SØNDAGSTUR TIL HESSJØEN : )



Helga har vært såååå topp , i går etter vi stod opp gikk vi ut og raka den plena vi ikke har . Ja dere skjønner det er bare ugress , de som skulle lage plen har ikke gjort så da vekst det bare ugress der. Men men vi har no prøvd og få vekk noe lau sånn at det ser sånn noe lunde fint rundt oss. Etter hvert så skal jeg få tak i noen planter også , no går jeg og venter på at tulipanene skal blomstre : ). Ellers i går så så slappa jeg av, og til middag hadde jeg et lite kyllinglår og litt pomfri . Det smakte fortreffelig altså og så gikk det bra med magen og spise sånnt , jeg kan si jeg liker kylling godt ja .



Idag vart det at vi stod opp tirlig , sola skinnte så det var ikke noe og ligge late seg etter. Etter vi har fått ordna oss så dro vi til en plass som heter Hessjøen . Det var fint og gå der borte i det nydelige været . Vi var vel borte i rundt omkring to timer og vi traff mange blide folk som hadde tenkt det samme som vi . Denne turen anbefaler jeg på det varmeste .



Ja no er jeg hjemme og slapper av , må nok innrømme at det kjennes på kroppen at jeg har vært ute og gått , er litt sliten no men stolt over det jeg har gjort . Det er ikke så lenge siden oprasjonen så det har gått over all forventing bra . Kjennte det litt på sida når vi var på tur hjem at no skulle det bli godt og komme hjem . No holder jeg på og lage middag , i dag er det laks på menyen og det er snadder : )



Livet er herlig dere , ha en fortreffelig dag alle sammen : ). Stor klem fra meg : )

3 kommentarer:

Eva sa...

Godt å høre at det går fremover, og du er flink! Flotte bilder i fra turen, og været var dere heldige med. Her nord regner det. Jeg skal ta på regnklær og komme meg ut på vandring.. Litt frisk luft må man ha..

Ha en fin uke..

Evelyn sa...

Hei Randi :) så flotte bilde og så godt å høre at det går så bra med deg.. blir spennede å følge deg fremover.. du har mye i vente.

Og husk.. lurer du på noe så bare spørr.. jeg svarer så godt jeg kan.

ha ei flott uke videre :)

Klem

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Så fint at du mår bra. Tenker på deg. Ha det godt. Klem