torsdag 5. mai 2011

EN LITEN RUSLETUR I DUSKREGNET : )



Ja har vært og rusla litt rundt nærmiljøet for og bruke kroppen litt . Siden oprasjonen , ja det er en uke i dag siden jeg hadde den no så prøver jeg og ta det med ro sånn at jeg ikke gjør noe skade for kroppen . En blir vel litt forsiktig i begynnelsen etter en sånn oprasjon dem fleste , jeg må nesten ta meg i det for jeg har det med og hive meg i det og så smeller det .


Det blei litt regn på den lille turen min i dag men jeg er no vanntett , hehe . Det er no litt friskt også synes jeg da og så kan en nyte stillheten rundt en . Jaja stillhet vi har E6 og jeg har mp3 spilleren på ørene men dere skjønner hva jeg mener .


Jeg sliter litt med vondt i siden men det skal være normalt at en verker litt der så da får en bare takle det . Og så sliter jeg med og få i meg nok vann , det har jeg alltid gjort men det er litt annerledes no da . Jeg kan liksom ikke hive innpå , ja snakk om og møtte snu mønstret i sitt liv . Men forhåpentligvis så blir det til det bedre , ja jeg satser på det .

Ja når en kommer ut her så ser en at våren er her , bøndene holder på for fullt på jordene for og få sådd det de skal . Og en ser alt snøen har gjemt unna , ja kommer søppla fra folk frem . Jeg synes folk er ufine når de kaster fra seg søppel rundt omkring . Forventer folk at andre skal ta driten etter dem , ja desverre så er det sånn . Hvorfor kan ikke alle ta vare på søppla si , gjett hvor fint det har vært overalt da ? Jeg blir litt engasjert når jeg ser sånn da : ) .


I dag er det tid for revmatiker trim også , jeg skal være med men om jeg får gjort så mye . Det får vi no se på da , men jeg har bare godt av og bevege meg . Det er så utrolig herlig etterpå og jeg kan sette meg ned med god samvittighet .

Tok noen bilder på den lille turen jeg var på . Ha en flott dag folkens : )

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi, fint at du har fått føttene "i gang" igjen. Og ikke minst at det ser ut for å gå den rette veien.

En liten trøst skal du få med på vegen, som min far så ofte og spøkefullt delte ut mens han levde: "Det er verst de to første årene, siden blir det verre og verre. Ikke vanskelig å finne ut hvor jeg har plukket opp mye av humoren min... :)

Lykke til fortsatt på alle veier fremover, kiloenes og det vanlige livets vei! God helg til der begge to og igjen takk for ivrige kommenteringer som får lysten i meg til å blogge frem.

De beste hilsninger fra her Løvetann... :)

Randi Marie Hasselø sa...

Takk for det karl : )