tirsdag 17. mai 2011

HURRA FOR 17 MAI .................


Ja i dag er vår nasjonaldag og det bør feires med brask og bram når en tenker på historia hvorfor vi feirer den . Ikke det at det blir så voldsomt hos oss men vi gjør det på vår måte . Dagen i dag starta litt senere enn vanlig så matspisingen blir forskjøvet hos meg i dag da .

Etter jeg har spist frokost så tok jeg på meg treningsklean og tok en sykkeltur på 11 kilometer og jeg tok noen øvelser for og stramme oppe både her og der . Ja det er viktig det og : ) . God og svett blei jeg og sitter no med god samvittighet .



Jeg har gått ned snart 30 kilo til sammen og er stolt over det og jeg har gått ned 3 buksestørrelser, jiiiiipppppiiiii : ). Det har vært mye slit og noen tårer på veien men det har vært verd det . Livet har blitt lettere selv om jeg sliter fortsatt fibromyalgi . Nav trodde og mente at jeg skulle bli frisk bare jeg gikk ned i vekt, ja det blir letter for knærne mine og resten av fotan men desverre så har jeg ikke heilt troa på at jeg skal bli kvitt den .

Resten av dagen skal jeg kose meg sammen med min kjæreste samboer og nyte dagen sammen med ham . Og til dere andre vil GRATULERE SÅÅÅÅÅ MYE MED DAGEN , STOR KLEM FRA MEG : )

1 kommentar:

Eva sa...

Wow, gratulerer med fin vektnedgang! 30 kilo er jammen bra! Du er så flink atte Randi!

Jeg tror nok at knær og føtter får det bedre når du har kommet i rett vekt. Men fibroen er jeg jaggu ikke sikker på.. Den er i kroppen, og man har sine gode og vonde dager..

I det siste har jeg blitt plaget med kramper i føttene, og dagen etter var jeg blå.. Jeg spurte legen om hvorfor, og fikk til svar at det var fibromyalgien som var årsaken til det..

Men bedre dager kan man få, men ikke hver eneste dag.

Kos dere med 17 mai kvelden, og her i heimen slapper vi helt av..

Klem