mandag 22. august 2011

HVA HAR SKJEDD I SOMMER ????










Hei kjære venner , sommeren har gått så alt for fort . Vi var hjemme i sommer og prøvde og ikke og stresse . Vi fikk gjort del hjemme , jeg vaska i skap skuffer og er storfornøyd med det . Og vi fikk kvitta oss med skrot som skulle på søppeldynga , ja vi var kjempe flinke : ) .



En av dagene måtte jeg på sykehuset i Trondheim til 3mnd s kontroll etter oprasjonen og det gikk kjempebra . Blodprøvene var fine så da var det og nyte dagen i storbyen . Vi tok oss en tur på Rockheim (museum ), mye intresant der . Og det er mye for dem som liker og plukke på ting , ja det er vel det eneste museumet som du har lov og plukke på ting kanskje . Det var artig og se fra gamle dager , ja vi kosa oss en masse . Tok en kopp kaffe på kafeen der også .


En annen dag var vi i Verdalen på Stiklestad spelet . Har alltid ønsket meg dit men det er svindyrt når en skal dra flere . Men jeg storkosa meg og det var en masse andre ting en kunne se det også . Men vi fikk ikke sett alt men vi får ta det igjen .


Ellers så hadde vi besøk og vi dro på besøk til Molde en tur og da var Dolly med oss . Og det gikk kjempefint , ho var så flink atte . De tre ukene min kjære hadde ferie gikk så fort at en ikke fikk snudd seg rundt en gang , men det er no typisk det da . Ja tross litt regn og sånn så var det en god ferie : ) .


1 kommentar:

Eva sa...

Ser ut til at dere i Trøndelag har hatt en brukbar sommer. Hos meg helt nydelig. Nytet, og nytet og hatt bloggfritt. Tar det i 2 uker til, nå er det Tyrkia på programmet..

Kos deg med besøk og ha en fin høst..