fredag 2. november 2012

JIPPI VI HAR GIFTA OSS : )

Brudeparet
Brudgommen

Foloverne og brudgommen

Knut tar bilder på den store dagen
 Ja tenk at jeg skulle bli gift , det hadde jeg alsri trodd . For og være ærlig så hadde jeg trodd at jeg kom til bli alene til det var slutt . Men sånn blei det heldigvis ikke , jeg traff min kjære på Røros for første gang for 5 år siden på Røros . Der skulle vi begge forandre på livstilen , skal si det blei forandringer i livet ja . Jeg er heldig som har fått en såååå flott og snill ektemann , kunne ikke bedt om noe annet . Vi giftet oss i Trondheim på tinghuset den 27/10 2012 . , det  var en rørenes og fin sermoni . Og mine tårer rant som vanlig , jeg er lettrørt så det var vel ikke annet og vente . Vi spiste en god middag på en resturang som heter Frati i Trondheim . Vi storkosa oss en masse . Været var vi litt uheldig med med så det blei ikke heilt som vi hadde tenkt men det kan en ikke styre da . Knut hadde fått en fotograf som han kjenner for og ta bilder av oss under og etter sermonien . Etterpå så drog vi hjem til oss for og spise kake og drikke kaffe . Vi hadde en flott dag og det takket være bl.a våre forlovere Roald og Anne Mai . Ut på kvelden blei vi aleine , da vi hadde fått rydda og roa oss ned så blei jeg både trøtt og sliten . Men jeg var en
Bruden

Bryllupskaka

lykkelig brud . Siden vårt giftermål gikk i all stillhet så var det vel noen som fikk seg en overraskelse på kvelden . Det var ikke mange som hadde fått visst det så noen er blitt sure og fornermet . Men det får stå på deres egen regning for dette var dagen våres og ingen andres . Uansett så blei dette en minnerikdag som vi kommer til og legge under gode minner . Så no håper jeg at vi får mange gode år fremover sammen , det fortjener vi . Dette er bare noen bilder vi har tatt , har ikke fått sett på alle ennå .

Ingen kommentarer: