fredag 2. november 2012

HOBBY MÅ EN HA ......

3 kosepledd

Hals
Min hovedjobb er og være frue ,kjæreste, elskerinne ,husmor og ikke minst ta vare min helse er den største jobben . Dagene fyker såååå fort at jeg vet ikke hvor de blir av . De fleste dagene får jeg ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt . Men jeg får være glad de gangene jeg får gjort noe i det hele tatt og jeg får tatt vare på hus og mann . Men når en går slik som meg må en ha noe og gjøre og da er det kjekt og ha noe bruke fingren på selv om formen er laber til tider . Da er det kjekt med hobbyer  og noe av det er strikking , sying , lese bøker , maling , knyting av tepper ,husarbeid og dyr . Det er såååå mye jeg vil prøve og gjøre men jeg rekker ikke til , får sette det på to doooo listen : ) . Det gir meg mye og se at jeg får laget ting og ikke at jeg sitter med hendene i fanget . Her er noe bevis da : ) .

Ingen kommentarer: