torsdag 23. april 2009

KA FARSKEN ...........

Her skinner solen og jeg er slapp som en fisk . Hvem er det som har tatt min energi jeg trenger den så såre vel . Har så mye og gjøre men får ikke til halvparten som jeg vil gjøre . Jeg er så sliten i han kroppen av smerter at jeg kan hyle . Ja det er ikke greit men jeg er blitt fortalt at jeg må senke krava til meg selv så jeg ikke blir så skuffet hver gang jeg ikke makter noe . Ja det er enklere sagt enn gjort , prøv det den som kan sier no jeg . Og midt oppi dette her prøver jeg og forandre på på livstilen min og gå ned i vekt og det er pokker ta meg ikke enkelt i det hele tatt . Dem som sier det lyger , men det handler om og finne den rette nøkelen . Ja da får jeg jobbe litt med det da og leite litt . Ja livet skal ikke være enkelt folkens . Ha en strålende dag og klem fra meg : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi, skal være forsiktig med formanende ord og kjekke anbefalinger. Jeg har ikke problemer med å sette meg inn i din situasjon, som du vet.

Jeg kjenner igjen "ordlyden" så godt fra min tidligere "karriere", før jeg greide å hente frem alt det positive å hoppe over mest mulig av det negative. Det tok sin tid, men når jeg greide det ble alt mye bedre for meg og sikkert også for omgivelsene.

Jeg opplevde etter hvert at det ikke var andre som tok fra meg gnisten, men at jeg lot den bli tatt fra meg. Prøv å ha det i tankene hver dag og hele dagen, så blir det en vane med gode resultater.

Ja da, vet det kan høres ut som bånn i bøtta med slike ord. Det gjorde det for meg også til å begynne med.

Ellers så kan jeg betro deg at jeg enda har litt problemer med et av mine nyttårsforsetter, du vet sikkert hva det er. Som et tips kan jeg fortelle at det ryker av det...Trøsten er at det er mange måneder igjen av året...

Ha ei fin uke med Knut - uten for mange knuter...Du forstår?