onsdag 22. april 2009

PÅSKA OG LITT TIL















Ja no er det lenge siden jeg har skrevet her på bloggen min . Har vært opptatt med så mye : ) Før påska så flytta vi inn i vårt nye hjem , ennå har vi ikke fått alt på plass her , uff . Er ikke i form sjø for tida : ( . Men så for vi til Røros og skulle være der i 15 dager på opphold og skal si det var godt . Selv om vi skulle trene og styre så var det en rekreasjon for oss , Æ VAR SLITEN . Det er jeg ennå men kanskje det er litt bedre da . Påskedagene var koselig , vi var oppe på sentre og trena og resten kosa vi oss . Påskeaften dro vi opp på fjellet sammen med Toril og Karl som fikk overvære at vi forlova ved Olavsgruva på Røros . Det var ei fin opplevelse som jeg kommer til og huske for alltid . Æ ÆLSKE DÆ KNUT . Om kvelden hadde vi forlovelsesparty med mat vi ikke burde ha men vi måtte feire vår store dag . Dagene gikk fort og vi skulle hjem og merkelig nok for min del så kom ikke tårene denne gangen og noen kommer jeg nok ikke til og se igjen . Men sånn er det når en del folk møtet for ei stund og plutselig skal ikke vi dit lengre og da dabber det av av seg selv . No er jeg hjemme og skulle ha gjort så mye men det har ikke blitt sånn jeg hadde tenket . ALT BLIR EN DAG ..........










Bildene av forlovelsen er tatt av Karl Halvorsen , Knut Sande og meg da

3 kommentarer:

Libraine sa...

Gleda me t å komme på besøk i sommer!! :)
Alt bli t slutt, d e d i si; alt ordna se for snille jenta

Lills Krypin sa...

Ville bara Gratulere till forlovningen. Ett stort GTATTIS til dere begge to.
Kram Lill

Kamerasamleren sa...

Vi kommer også til å huske denne dagen og at vi fikk være med på denne overraskende seansen.

En fin dag på mange måter som fikk "barske" og litt lettrørte meg til å måtte tørke en liten tåre.