mandag 30. mars 2009

JIPPI



Ja no er vi endelig fått flytta inn i vårt nye hjem , det har vært tøfft med denne flyttinga til han kroppen . Enkelte dager var jeg fotlaus og så var jeg ikke heilt bra selv heller : ) . Ja det er mye og bære når en skal flytte og når det er gjort så man vaske ned leiligheta også da som man flytter fra . Det fikk vi gjort på lørdagen , på slutten var jeg så sliten og hadde så vondt i kroppen at det var like før jeg begynte og grine .




Ja no har vi eit heilt hus og boltre oss på og det står kasser og poser overalt . Vi var jo så uheldig at det ikke var vaska ned her før så vi må gjøre det også . Så arbeidslysta er ikke på topp for tida nei men må vel få gjort litt hver dag så ordner det seg vel .




Ja jeg gleder meg til vi har fått alt på plass så vi kan kose oss og ha overskudd til noe annet også . Jeg ser på denne flyttinga på som en ny start i livet sammen med min kjære som jeg elsker så mye og jeg håper livet blir lettere for oss begge no . Vi fortjener og ha det godt no og slippe mere fanskap og tull og vas . Så jeg krysser fingrene for ett bedre liv i vårt nye hjem .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi. Gratulerer med nytt husrom. Ser ut for at det er nok av rom også og veldig trivelig. Vi gleder oss på deres vegne.

Skal hilse fra Toril som forresten ser ut til å ha strikket seg fast i strikkingen for tiden. :)

Dere treffes vel helt sikkert snart, meget mulig også jeg dukker opp på "vidda". Ikke noe er endelig bestemt enda.

Lykke til med trivselen på den nye plassen. Hils "hele Knut" også og tvi tvi for fremtiden!

Randi Marie Hasselø sa...

Takker for de fine ord : ), er bare så veldig sliten for tida . Og hels tilbake fra meg og heile Knut