fredag 6. mars 2009

VALG ????????

Ja no er det snart valg igjen , er det noen som veit 100 % på hva de skal stemme . Det gjør ikke jeg , har før stemt Arbeiderpartiet . No har de drete seg så gale ut i de siste åran at det ikke blir akktuelt og så holder de ikke hva de lover . Jeg spør hva med oss som er trygda da , hva mener de egentlig hva vi skal leve av . Når jeg har betalt de faste utgiftene og regningene utenom så sitter igjen med penger som jeg må ha til mat . Da har jeg ikke noe til at jeg kan kjøpe meg klær . Tror jeg kan telle på en hånd i det siste året hva jeg har kjøpt til meg selv i klær . Det skal ikke være nødvendig at min samboer må hjelpe meg av og til hvis det er noe jeg må ha , ikke det at det gjør han gledelig men det er ikke det som er poenget. Nei hva skal en stemme , dette blir ikke lett . Er det noen som kan gi meg ett tips ?

Ingen kommentarer: