mandag 16. mars 2009

FLYTTING !!!!!!

Herre jerremias for ett slit , holder på og pakker . Dette er det værste jeg gjør altså men skal en flytte så må man bare stå på . Har en del pauser for han kroppen vil ikke heilt være med på ta her men det må han om han vil eller ikke . Har no kommet ett stykke på vei da så no står det esker i hytt og pine . Prøver og gjøre noe når min kjære er på jobb men det blir sånn opp og ned med det da , heldigvis så er han forståelsesfull . Jeg er heldig der ja om jeg skal si det selv . No går jeg og venter på at han skal komme hjem til middag , i dag blir det sein middag fordi han skulle hjelpe dattra med noe flytting . Ja sånn går no dagan : ) . Tilbake til flyttinga ja , jeg gleder meg til vi har fått flytta alt og fått vaska ned her . Det gjør ingenting om det står hulter til bulter ei stund de vi skal flytte bare vi får det inn . Ja jeg fortstår ikke at de trives med det de som jobber med det for det mye slit , så jeg bøyer meg i støvet for de jobber med det . Men ikke nok med det veit du selv om vi har fått inn alt der så må vi en tur til Molde og hente resten av mitt . Nå vi er fått inn alt så skal takke hvis skaper for vi er ferdig og at jeg greide det , ja det er ikke enkelt når en har vondt i kroppen . Jeg håper det blir lenge til neste gang ja for og si det sånn : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Lykke til med flytting Randi & Co (Co=Knut). Regner med at dette går greit, kjenner jeg deg rett. Du godtar ikke rot for lenge, regner jeg med. Og vaskinga tviler jeg ikke på i det hele tatt. Proffen! :)

Ikke glem at du har det travelt...snart påske vet du. Begynner jo å bli tradisjon med en spesiell feiring nå. 2. året på rad...

Randi Marie Hasselø sa...

Jepp vi har det travelt og men må vente selv om vi har vært klar lenge no . Skal se det blir rekreasjon på Røros istedet for hard trening . Uansett blir det rekresjon på oss begge , vi trenger det no . Håper det blir ett posetivt oppholde denne gangen . Ja du forstår vel ka æ meine .

Libraine sa...

Ta bli bra... :)

Kunne tenkt me et rekreasjonsopphold på Røros i også.. :)