onsdag 14. juli 2010

TIDA GÅR SÅ FORT



Jeg sitter her med kaffekoppen min , det er heilt stille i huset . Min kjære har dratt på jobb og min mor ligger og sover . Ja jeg har hadt besøk av min kjære mor ei uke no og det vært trivelig.
Vi har vært rundt omkring og sett , en dag dro vi til Levanger på ett stort kjøpesenter . Der fant jeg meg badematter på tebud , lilla er fargen og så fant jeg sengesett med hest på til Marit (dattra til min kjære ) . Det var mye gåing så vi måtte ha noen pauser innimellom da for jeg blir så fort vondt og sliten fra hoftene og ned . Timene gikk fort , på turen hjem så stoppa vi på Lysstøperiet . Der har dem mye fint og mye morsomt .

På fredagen dro vi en tur til Stjørdal sentrum , sola skinnte om kapp med meg , der var det også mange butikker og se i , jeg kjøpte meg ikke så mye da men mamma fannt seg ei klokke for ha på veggen i stua . Den blir fin vettu .

På lørdagen var vi en tur til Sverige for og handle bacon og svensk pølse , mamma handla røyk. Ja ho var heldig der for vi røyker ikke så ho hadde kvota vårres også : ) . Det er en butikk som er nyrlig åpna som heter nabocash og den synes jeg er bedre enn Konsumen . Ja vi fikk no kjøpt oss noe mat da og så var vi og spiste på en plass der oppe . Ja vi hadde en fin dag . : )

Søndagen tok vi oss en tur til Tautra , ja synes det er kjekt og vise litt rundt her når en har besøk . Det er så trivelig der ute ved klosterruinene . Var inne i butikken og kikka og der har dem mye fint . Sola skinte og vi satt ute nøyt kaffe og kake på kafen . Ja vi hadde en nydelig dag .

På mandagen blei vi med min kjære til storbyen Trondheim , først så blei vi med ham på jobb og fikk kava meg opp trappene i 4 etg . Litt dårlig kondis ja : ( . Når butikkene åpna så dro vi ut på eventyr i storbyen , det var butikk på butikk og ikke minst mange pauser og en kaffetår . Hadde en nydelig vær så det var herlig og være ute . Vi prøvde klær så svetten sila , uff det var ikke det beste været for og prøve klær på men . Det blei en topp og en knetights på meg da .

Etter min kjære var ferdig på jobb så drog vi på Egon og spiste , det var koselig det . Det var utrolig mye folk der . Etterhvert så tok vi en tur på IKEA for og myse litt , Det blei ikke kjøpt noe men fikk no sett og kanskje fått en ide hva en skal ha seinere . Ja det var en lang og koselig dag men jeg var utrolig sliten i kroppen men det var verd det.


I går hadde vi en rolig dag men var innom sentre i Stjørdal sentrum , der var det mye folk så en kunne se at det ikke var strålende sol ja . Dagen gikk fort som vanlig .

No sitter jeg her og ser ut igjenom vinduet og ser tåka ligger langt ned i fjellsida og regnet sildrer ned . Min mor er no på vei hjem så det har blitt stille i huset . Det er litt rart ta der , jeg er sånn en som hater og ta farvell men det gikk bra denna gangen også . No skal jeg bekke meg nedpå senga litt før jeg gjør noe for kroppen er ikke god no takket være været . Jeg har hadt noen topp dager her hjemme sammen med mamma , så det blir litt rart at ho ikke er her no ja .Ha en strålende dag folkens , bakenfor regnet lurer sola ; ).

1 kommentar:

Evelyn sa...

Hei Randi :)

Ja har man det kjekt så går tiden fort.. så masse fine bilder du viser oss her.. tydelig at du har hatt fine dager sammen med din mor. Morsomt å gjøre litt forskjellig når en har besøk. Og at man har mulighet til å reise litt rundt omkring fordi om ikke været er det beste.

Håper formen er bra.. ikke noe kjekt når man kjenne at kroppen ikke fungerer..

Men du er nå ei flott dame da.. fine bilde av deg selv her på bloggen.. stilig kledd er du også.

Ha ei fin uke videre :):)

Klem