onsdag 28. juli 2010

EN LITEN DAGSTUR


I dag fann t vi på og dra og besøke han Karl i Selbu , han har ett palass der . Tror jeg skulle ha trivdes der ja med blåbæra ett hønskræv fra hyttedøra . Flott utsikt er det også , det er på slike plasser en får rekreasjon på ja .

Så takk for kaffen og vafflerne og ikke minst gjestfriheten Karl , synd fruen ikke var der . Men vi får ta det igjen . Håper du får nytt freden der opp som den er ment for og gjøre . Ha ei fortsatt fin uke og hils til fruen . Stor klem fra meg ; )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hallo igjen og takk for .
sist Randi. Hyggelig at dere stakk innom, ikke glem adressen. Toril kommer vel opp en tur etter hvert også.

Nå ser det ut for at jeg har fått nettet til å fungere omtrent som forventet, i alle fall mye bedre enn til og begynne med. Hadde problemer med å komme meg inn på mange blogger, så jeg satte meg ned for noen studier. Det hjalp visst, men jeg skryter ikke for mye før jeg får prøvd det ut litt.

Her i Selbu (Selbustrand) ble det brått stille i går, fredag, da dro de andre og Marius. Jeg har nå hele heia for meg selv, kommer du uanmeldt nå kan det godt hende du hører en høylydt sang: gøy på landet.

Nå har jeg gått meg en tur i retning Hommelvik, og stoppet på hjemveien og snakket med naboen i huset ved vegen. Fortsatt bra vær her, litt varierende med og uten sol, med fin temperatur. Marianne & Co kommer også opp i morgen eller over helgen, de skal først hjelpe til litt med flyttingen til Benny A. og Donka.. Da kan det tenkes at også Toril kommer.

Dere får ha ei fortsatt god helg, så treffes vi snart, håper jeg.