lørdag 3. juli 2010

ANELSE AV SOMMER : )




Ja no er det noen dager siden jeg har vært på nett her , som dere skjønner så hadde Torden og Lyn her i begynnelse av uka og det slo ned gitt så både telefon og nett blei borte . No har jeg lært ei lekse , dra ut kontaktene selv om det smeller og lyner langt bort for det kommer fort der du er har jeg no erfart . Men no har vi endelig fått nye bokser til dit og datt : )

Joda no har sommeren kommet på besøk så jeg blei litt inspirert og dro av sted og kjøpte noen blomster og ett tre . Liker og ha det koselig rundt meg så blir det brukt noen kroner på det . Vi skal ordne oss platt også siden vi har bare pukkstein utenfor , det skal bli kjekt da og kan sitte og nyte sola innmed veggen . Så jeg håper på fin været blir væranes no selv om at jeg holder på og rinne bort .Selv om at det er varmt så må en gjøre litt husarbeid , her om dagen vaska jeg alle rommene på lofte pluss at jeg vaska alle viduene der oppe . Skal hilse og si at jeg var svett ja men det skal ikke mye til for meg da men varmt var det uansett . Så jeg fikk ei god trenings økt der ja .


Ja i dag er det Lørdag og helg , det er godt . Har vært hos frisøren og fått det farget og stripet og stussa det litt . Regner med og høre fra min mor at jeg ikke har klippt nok men det får stå sin prøve , hihi . Det er vel slik mødre er etter som jeg har forstått , at de har en mening om alt . Alt er godt ment så jeg bare smiler jeg . Viktigeste er at jeg blei fornøyd da .Skal nyte helga sammen med min kjære og nyte freden og ikke minste nyte finværet. Ønsker dere ei fortreffelig helg . Stor klem fra meg : ). Ønsker dere ei fortreffelig helg . Stor klem fra meg : )

2 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei Randi :):)

Så flott du ble på håret.. skikkelig stilig var det. Godt å få gå til frisøren av og til og skeie ut litt og ordne håret.. føle seg så mye bedre etterpå.

Ja, lyn og torden kan tære hardt på tefon og modem.. he vært borti det her også to ganger faktisk, men vi har lært da og er veldig flink med å ta ut kontakter og slå av kontaktene når vi ser at de kan bli slikt vær og likeledes vær kveld når vi legger oss og eller når vi drar bort. E så trasig når det skjer.. så det er greit å være litt føre var.

Du har kjøpt deg mye fin blomster ser jeg.. kjekt å pynte opp litt ute også. Høre med det når det er sommer.. har nylig vært å kjøpt meg noe blomster selv da... har ikke akkurat vært så veldig fristende slik været har vært tidligere... men nå måtte jeg bare nødt.

Ja det å ha platt som en kan sitte på ute er koselig.. lykke til med den jobben:)

SOm du styrer og ståker da... skjønner at du blir sliten.. e ikke like greit å vaske og styre når en ikke føle seg helt i form..det hvet jeg selv hvordan er.

Ha en fin søndag :):)

Klem fra Evelyn

Randi Marie Hasselø sa...

Takker så mye ; ). Ja jeg er bare sånn , styrer og ståker året rundt . Er ikke rart jeg er sliten heile tida og har problem med og stå opp om morran . Men jeg kan ikke la vær da sjø , her gir en ikke opp med det første . Men no er platten ferdig så det er bare hente opp stoler og bord så blir det så koselig vettu : ) . Ha en fortsatt fin sommer , klem : ).