søndag 27. juni 2010

HVILKEN HERLIG SØNDAG : )




Ja i dag har det vært nydelig solskinn og blå himmel , endelig smaken av sommer . Starta dag litt treigt da for formen var ikke på topp når jeg stod opp . Men med litt frokost og kaffe og en tolmodig samboer så går det greit vettu ; ) .



Etter at min kjære hadde vaska bilen og vi hadde spist lunsj så tok vi oss en biltur til Tautra , det er fole fint der ute ved kloster ruinene . De holder på og restaurerer der ute no , de har også en butikk der ute som har sååååå mye fint og i dag var den åpen , jippi . Sist jeg var der var det stengt sjø så jeg blei hoppende glad når jeg så den var åpen . Turen var fin , det er godt og komme seg ut og lufte seg litt .No resten av dagen skal jeg nyte stillheten og freden sammen med min kjære , sitter no og venter på middagen . Laks står på menyen i dag , mmmmm godt ja .
Takk for en nydelig dag min kjære , ELSKER DEG SÅ MYE ; ) .
Jeg ønsker dere en fortreffelig dag i solskinnet ,Klem : )

3 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei Randi:):)

Ja er det ikke godt med en sånn snill og god samboer.. ser ut som om dere virkelig nyter livet fortiden... herlig.. nyt dagene og timene sammen med han og ta godt vare på han...

Fine bilder du viser oss her.. .e mange fine plaser rundt omkring.

Ha en fin mandag :):)

Klem

Libraine sa...

Hellu! Så fint ut på Tautra ja :) Bra det ble så fint vær i helga, det var det her også.

Randi Marie Hasselø sa...

Ja det er fint på Tautra og mange andre plasser som en ikke har sett ennå .Jeg prøver så godt jeg kan og ta vare på min kjære , dvs jeg skjemmer ham bort hihi . Ha en fin dag dere også , Klem : )