fredag 25. juni 2010

HVOR ER SOMMEREN ????????



God morgen kjære medmennesker , sitter her foran pc og nyter min kaffekopp etter at kailln har dratt på jobb . Det har vært ei lita skrive tørske her på bloggen , for og være ærlig så har jeg ikke hadt det bra . Ja no skal jeg ikke syte , bare fortelle sannheten . Kroppen har ikke vært god , har prøvd og fungere som godt som jeg kan i hverdagen
.
Men nok om det sitter og ser ut igjenom vinduet og der er det ikke mye sommer dere , det er grått og trist . Har ikke fått ut utmøblene ennå , ja det har liksom ikke vært vits i det . Har hadt store planer om plante noen blomster i noen krukker her ute med oss og prøve ordne det koselig så vi vil synes det er kjekt og sitte ute . Ikke har vi fått grilla heller , nei en blir sløv av dette været . VI FÅR HÅPE DET BLIR LIKAR I MORRA JA : )

Som dere veit så hadde jeg bursdag her for ei stund sida , fikk mange trivelig hilsninger på Facebook og tlfn . Det var en stille og rolig og vanlig dag , feira litt sammen med min kjære . Fra han fikk jeg noe so jeg har gått og sett på lenge , en Epilator . Ja en sånn så vi damene fjerner hår på leggene vettu ; ) , denne her den drar håra opp og jeg skal hilse og si den er et effektivt torturredskap , hehe . For og si det sånn så har jeg vel mere hår en det som er vanlig fordi jeg har for mye mannlige hormon i meg og da hjelper det ikke at jeg er overvektig heller . For meg er det ei pest og en plage , unner ingen dette for jeg er tross alt ei dame som vil se litt lekker ut ivertfall . Så den var bra jeg fikk ja slik at det hjelper litt da selv om det kan være litt kauking innemellom , hahaha : ) .Tusen takk min kjære ; )

Venter også på skattepengene , håper dem kommer snart . Ja det er så mye som jeg skulle ha hadt sjø og ikke minst ønsker meg . Men pengene strekker ikke heilt til så jeg må vel ta det viktigeste . Fader altså en 1000 lapp ser du ikke noe av i dag , det sier bare svusj så er den borte . Jeg veit hva de som er på stortinget tenker men har jeg bodd alene for meg selv har nok nesten ikke hadt knapt nok til det viktigeste , jeg har nok vært en av de fattige her i Norge men jeg er ikke aleine . Og det er ikke jeg som har det verst da dem jeg si også da men det er poenget som jeg vil fram til . Men de selv skal ha den ene goder etter den andre og storveis til lønn . Fy skamme seg skulle de ha gjort . Men som samboer så deler vi på utgiftene så da går det bedre men det er ikke mye en kan skjeie ut før en er blakk . Så dem tror det er råflott og være på trygd og gå hjemme må tro om igjen . Så jeg sier til alle de unge , skaff dere utdannelse så dere slipper og ta jobber som sliter dere totalt ut og ender opp med ødelagt kropp som meg .

Dagene går og snart har vi Juli her , det går så fort tida altså . Den går nesten fra meg og det stresser meg litt for det er så mye jeg skulle ha gjort og ikke greier det slik jeg vil . Men vi får håpe på bedre dager med masse sol og varme snart sånn at en kan få nyte sommeren skikkelig . Ha en fin dag kjære venner , stor klem fra meg : ) .

4 kommentarer:

Eva sa...

Gratulerer med overstått dag, og været er ikke stort man kan gjøre noe med! I følge noe på tv så har visst askeskyene gjort det slik at det er forandringer i atmosfæren med at vi får en kjøligere værtype.

Håper du har fått skattepengene dine, våre kom i går.. Men de forsvinner fort,en tusenlapp til gode er ingenting..

Ha en fin helg!

g

Evelyn sa...

Hei :)

ja hvor er sommeren.. det samme lurer jeg på... en dag fint og så er det grått og trist igjen.. temperaturen er nå ikke så verst akkurat i dag da... men sola mangle... men men får håpe det blir snart.

Så kjekt med ei slik maskin da... unnværlig den syns jeg...

Huff da ikke noe særlig at du ikke har vært i form da...gjør vell kansje sitt til dette været også da... he jo vært rått og kaldt nå og de skifter hele tiden.. sikkert ikke noe godt for kroppen din det.

Håper det går bedre for deg og at du får gode dager nå ei stund fremover.. trasig når det er slik...

Ja... man blir ikke rik av å gå hjemme på penger fra Nav... nå er vell ikke det meningen heller da.. men kunne tenkt meg litt mere en det jeg får jeg da... men til høsten nå så skal jeg begynne på jobb igjen.. og gjett om jeg gleder meg...

Ha en flott fredag og helg :):)

Klem fra Evelyn

Kamerasamleren sa...

Først et stort fy til Knut for den groteske gaven. Med det samme nevner jeg at vi mannfolka kaller det barbermaskin, mange bruker den hver dag. Også jeg, enten du tror det eller ikke. :) Tenker i mitt stille indre, godt dere bor så pass avsidig til. :) Her en dag under den verste nordavinden sytes jeg å høre et vræl, nå har jeg løsningen antagelig.

Get er det jeg orker på å skrive nå, får komme tilbake igjen når formen er på "topp" og pusten tilbake til normalen. God helg til dere begge, også til tyrannen fra nord, han med gaven...:)

Hvor sommer er blitt av, lurer også jeg på. Men vi har da fått ut utemøblene, som står ute under tak hele året, der er vi litt heldige, synes vi.

Kamerasamleren sa...

Rettelse i min noe fraværende tilstand kom jeg til å skrive "Get er det jeg...Det skal være "Det i stedet for Get." :) Bare så du får sove...:)