fredag 11. juni 2010

EN UKE HJEMME ETTER FERIE


Ja no har vi vært hjemme ei uke etter ferien , men det føles lengre . Dagen har gått fort og jeg har ikke fått gjort noe av det jeg skulle , har slitt " litt " med formen . Så da får en bare se hybelkaninene danse rundt omkring på gulvet : ( . Det har no vært litt av vært som har skjedd alikelvel denne uka , var en tur til Levanger på Onsdagen og brukte jeg penger på noen duppeditter som jeg egentlig ikke skulle ha gjort men av og til føler jeg at jeg bare må . Og det er ikke ofte for det stopper pengboka for så det så . Men det er no litt morsomt av og til da .


På kvelden på onsdagen så var vi på trim sammen med revmatikerne , det er gøy selv at det ikke er gøy dagen etter . Da er jeg ikke menneske nesten men det er verd det da : )

I går var vi på et møte sammen med noen mennesker og det var kjempetrivelig som vanlig , og sola skinnte så strålende .


I dag har jeg streva mye med pcn og uheldigvis så skjedde det no når min kjære var vekk , så han må nok se på dette udyret når han kommer hjem . Jeg er så lei av denne pc n , det har ikke vært anna enn trøbbel med den siden jeg fikk tak i den . Svarte altså kan dem ikke lage noe som funker da : / . Og ute regner det som bare det og det kjennes godt på gikta mi ja . Prøver og være forsiktig med tabletter og ikke ta mere en som så men det holder hardt av og til .


Ja no nermer det seg helg snart , i dag skal min kjære få nakkekoteletter med fløtegratinerte poteter og grønnsaker til middag når han kommer hjem . Vi skal kose oss en masse i helga , det er no martna i byen også , så vi får vel ut en tur og se i morra da hvis det ikke blir for altfor gale til vær . Ønsker dere ei riktig god helg med strålende vær . Klem fra meg : )


2 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Ja som du skriver "Borte bra, men hjemme best" eller som jeg bruker si "hjemme fest"... ha ha. Det stemmer det.
Så fint å se alle dine fine bilder. Trollene var störtskjönne. Jeg liker så godt å se naturbilder fra Norge og dine er så utrolig bra.
Ha det riktig godt. Vi "höres".
Kram

Randi Marie Hasselø sa...

Takker så mye Lill : )