torsdag 17. juni 2010

HAPPY BIRTHDAY TOOOOO MEEEEEE : )


Ja i dag har jeg blitt 42 år , utrolig hvor fort tida går altså . Selv om en kjenner det på kroppen at en blir gammlere så er jeg av og til fjortis i hodet . Men sånn er det vel når voksne blir forelsket , ja jeg må nok innrømme at jeg fortsatt er stormforelsket i min kjære . For meg er det såååå altfor mye problemer og alvor i hverdagen av og til at en må tillate seg og finne barnet i seg av og til .

Det blir ikke store feiringa , men det gjør ikke noe . Bare jeg får være sammen med de jeg er glad i så gjør det ingenting . Har aldri vært så higen på store selskap da og da passer det meg fint : ).

Så da håper jeg at jeg får ennå flere 40 år igjen for jeg har ennå mere og oppleve og ikke minst så har jeg ennå mye og oppdage sammen med min kjære . Og han har jo fått ei flott og sexy dame som ikke kan miste no ennå . Så da trenger en mange og 40 for og få det til .

Det regner og er grått ute men det gjør ingenting for jeg stråler som ei sol og har det topp . Har en ei som jeg kjenner godt her i Stjørdal og ho har bursdag i dag ho og . Så Gratulere med dagen Kjære Tone Henriksen . Stor klem fra meg : ).

Ha en strålende dag der ute folkens : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Gratulerer med dagen Randi fra Toril og Karl. Håper Knut duller og steller med deg så du blir rikelig bortskjemt i dag, enda mer enn vanlig. :) Ha en fin dag, ikke spis for mange bløtkaker da. :)

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Karl , vi bruker dulle med hverandre vi to da så det er ingen fare her i gården nei . Har ikke baka noen kake men Knut snakka om og kjøpe ei , så jeg skal prøve og styr mæ så godt jeg kan . Ha en fortsatt fin dag du og Karl . Stor klem fra meg : )

Kamerasamleren sa...

Passer bra den designen for tidens trøndelag. Var litt tøff den, synes jeg.

Mere utfyllende besøksdokumentasjon under kommentarer hos meg. :)