onsdag 4. august 2010

HVORFOR ER DET FLAUT ?????


Slapp av jeg skal ikke skrive om mitt eget seksualliv , men har lagt merke til at det er vanskelig og være åpen om dette . En skulle ikke tro at en var kommet til år 2010 , selvsagt kan det bli for mye av det i mediene men jeg tror vi trenger fortsatt informasjon eller inspirasjon selv i dag . Selv de menesken som har ett topp forhold kan få det litt for "travelt" i hverdagen .

Kom over en blogg her om dagen og der stod det "er den for liten" , ikke no igjen tenkte jeg . Det var ifra Kodomeriet sin blogg da , når jeg leste den så var den ikke så hakke dom lell . Jeg tror de fleste karer bekymrer seg unødig , ikke det at jeg har sett så mange litjkarer i mitt liv men det jeg mener er at det er for mye fokus på det . http://kjerstiantonsen.blogg.no/1255331516_er_den_for_liten.html , sjekk den selv hvis dere vil . Etter min mening så er det ikke hvor stor eller liten den er som betyr noe men hvordan han bruker den . Er dere ikke enige ?

For meg er sex noe som foregår mellom to mennesker som er er glad i hverandre og på meg så virker det slik at enkelte tror at det er slik som det er på film eller ikke bryr seg hva den andre part føler . Det har blitt ett ganske så kynisk samfunn vi lever i og det gjør meg litt skremt . Men det er mennesker som har det godt sammen på alle mulige måter og det synes jeg er bra .

Hva om at vi har slutta og fokusere på kropp og hvordan ditt og datt såg ut og heller tenkt på hva som er inni en person . Det er hvordan en person er innvendig og hvordan en oppfører seg som gjør en sexy etter min mening . No som det nermer seg høst og vinter igjen , hva med og stoppe opp litt i den travle hverdagen å begynne være kjærester igjen . Prøv og finne den samme gløden en hadde når en begynte og være sammen .

Fant en artig side i Aftenposten http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3744699.ece , der hadde de funnet en Skandinavias eldste dildo . Ja de hadde sex på den tida og , og det ser ut som det nøyt det ; ) . Dem fleste damer har vel en slik i skuffa i dag og det skal ikke være flaut . Og i dag får du alt mulig i alle varianter , så da er det vel bare finne frem nyskjerrigheten og leve livet med den man har kjær . Bildet er tatt i fra Aftenposten .

Ha en strålende og lekende dag : )

3 kommentarer:

Eva sa...

Hei Randi..

Det er ikke størrelsen som teller men nytelsen.. Tror de unge snakker mye om sex, størrelse, og dildoer enn vi som er noe eldre.. Merkelige greier.. Jeg synes ikke det er flaut, det er jo naturlig..

Ha en fin kveld..

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Jeg håller med om at det ikke er noe flaut. Det er jo et sett for to som elsker hverandre å vise at de er glad i hverandre.
Jeg synes det er noe fint mellom de to elskende. Gud skapte oss jo sånn.
Men visst, det finns mennesker som gjör det til noe "skittent". Dem synes jeg bare synd om for de hvet ikke hva riktig kjärlighet er. Tenk hva de går miste om.
Ha en fin dag.
Stor klem

Randi Marie Hasselø sa...

En sånn naturlig ting som vi er skapt til skal ikke være flaut eller stygt , men desverre så er det noen som gjør det til noe stygt. Og ikke minst ødelegger mennesker med og si at en ikke er bra nok hvis en ser sånn eller sånn ut, de burde skamme seg etter min mening . Ha en strålende dag folkens : )