onsdag 18. august 2010

DØRSTOKKMILA ER BRUTT , TROR JEG ..............


Formen er ikke på topp for tida , eller det har jeg ikke vært på lenge skal jeg være ærlig . Men det er tid for skjepings ellers så går det gale veien med meg . Vekta har gått opp og jeg har det ikke godt men ikke misforstå jeg har det godt sammen med min kjære altså .


Det siste året har det vært mye nedturer av forskjellig årsaker som blant annet så er det ikke kjekt og vite at en egen far ikke vil ha noe med en og gjøre og så på toppen så dør han av kreft . Og jeg kommer aldri til og få dem vite dem spørsmålene jeg lurer på . Håper han har det bra der han er no ivertfall . Ja livet skal ikke være greit bestandig , og en må streve for og overleve all fanskap en har rundt seg . Jeg er ett veldig føleses menneske men jeg er heldigvis sterk alikevell .Ja hverdagen min går ut på og streve med og ha det så normalt som jeg kan , smertene styrer av og til min dag og det gjør at jeg ikke kan være i arbeid . Jeg er fornøyd hvis jeg kan holde heimen i noenlunde rein og ryddig .

I i dag så kom jeg meg ut for og gå en tur med mp3 med og kamerat så gikk jeg meg en tur her i nærområdet , turen var ikke så lang men jeg tror den var lang nok for meg . Fotan verka som bare rakkern men det var godt og komme seg ut . Jeg pusta og pesa og ikke minst så rann svetten som bare det . Fikk også tatt noen bilder som dere skal få se . Været er topp , det er varmt som bare det , følte meg levende når jeg gikk langs grusveien . Rundt meg var det kornåkere og litt blomstrer , ja det er nesten som at en terapi når en er i naturen .

Ha en fin dag dere , det skal jeg prøve på og så gleder jeg meg til min kjære kommer hjem . Ja han er gleden i mitt liv og gjør livet topp . Ja for jeg har det ikke bare ræva men av og til kan det bli for mye med utfordringer og takle . Men er stolt i dag at jeg kom meg ut og fikk bevegd meg , det er steg i riktig retning . Vi sees ; )

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi! Flott at du ikke gir opp selv om motbakkene må forseres i mellom. Stå på videre, trimmen er godt for hele kroppen vet du.

Her har jeg det stille og rolig for tiden, Toril dro ned til byen på tirsdag kveld og kommer opp igjen fredag. Her har jeg det svært stille, deilig og avslappende og trenger ikke tenke på andre enn meg selv. Lørdag blir det stå hei, med bursdagsfeiring på hytta til Marianne og ganske så mange gjester. Tobias har dag den 19. og PM, hans far på mandag. De feirer sammen lørdag. Da er også vi buden. :)

Nå skal jeg forsøke å få meg litt søvn, det har vært labert med det noen dager nå, men det er jo med i mine rutiner. :) etter mange år.

Hils Knut så snakkes vi etter hvert snart igjen.

Evelyn sa...

Hei Randi :) Livet består ofte i opp og nedturer og er ikke like enkelt hele tiden det vet vell både du og jeg.

Jammen med det er du flink til å holde fokus på det positive og stå på. En klem til deg.

Lykke til videre ... følger med deg.

Klem fra Evelyn

Ps fine bilde.