mandag 25. oktober 2010

STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN


Den 22 Oktober hadde min kjære og meg vært kjærester i 3 år , utrolig hvor fort tiden går ja . Jeg fortsatt stormende forelsket i min kjære men på en annen måte . Utfordringene har stått i kø for oss men vi har taklet dem bra synes jeg og ingen har fått tatt knekken på oss enda . Jeg laget kake i helga for og feire litt selv om at en ikke burde men litt feiring måtte vi ha .

Vi møttes på Røros , så jeg får vel takke legen min for at jeg kom dit og traff min Knut . Jeg ville ikke vært ham foruten , han er det beste som har skjedd i mitt liv . Så min kjære jeg vil bare si Æ ÆLSKE DÆ OVER ALT PÅ DENNE JORD . Masse kyss og klem ; )

2 kommentarer:

Knut sa...

Takk for fine ord, og jeg må nok bøye meg i støvet og være så hjertens enig med deg min kjære.
Elsker deg og håper vi kan få feire veeeeeldig mange ganger at det atter en gang har gått tre år siden sist vi feiret!!

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi, nå e æ i fart igjen. Har vel vært det hele tiden, men mener med bloggene igjen. Synes jeg så på mobilen at du har vært til operasjon nå med knærne. Håper at alt gikk som det skulle. Skal sjekke opp bloggen din og andres i løpet av kort tid, men skal så ukristelig tidlig opp i morgen å kjøre Toril til "operasjon" med øynene.

Ellers hiver jeg meg med på gratulasjoner og tanker om tiden hvor for den går. Trenger jeg si noe mer?

Stikker du innom tanker om litt av hvert, får du muligens sjokk. Toril har kommet på nett...

Ha en fin dag, så snakkes vi snart.