onsdag 29. desember 2010

Å DU HELLIGE JUL : )


Advendts tida gikk fort som fy , men fikk no baka kokkosmakroner , mokkakake , mamma laga krumkaker til oss og jeg kjøpte kransekake og vi laga risboller . Det blei mer enn
nok som vanlig . Så i år droppa jeg julevasken og dro bort . Litt deilig når en ikke har vært i form .

Ja jula kom den med ett brak og snart er den gått også . Fikk mye fint til jul , bl.a krumkakejern fra ho mor . Kanskje det var ett hint , hehe . Fikk meg ny føner og krøllføner fra min kjære , kjekt ja og jeg fikk nisser og duker . Ja jeg har vært heldig og er såååååå fornøyd .

Formen har ikke vært på topp men dagen går fort lell , slitsomt og være i dårlig når en er vekke på besøk . Så på ei måte så skal det bli godt og komme hjem . Borte bra men hjemme best er mitt motto .
Håper dere har hadt ei fortreffelig jul og at dere får ett supert år som kommer .

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi og "løkk me romjula". Dere er på plass igjen i trivelige Trøndelag, ser det ut for.

Slapp av, jula er da på langt nær ferdig enda, vel. Det sies den varer helt til påske og i august begynner neste jul å dukke opp igjen i forretningene. :)

Jeg gleder meg til å gå på de utfordringer som kommer i året som står foran oss. Det blir helt sikkert utfordringer i alle retninger. Helt sikkert!

Håper dagen går så noen lunde etter det mønsteret som kan takles på en levelig måte for deg og Knut. Hils til han også med en stor klem med gode ønsker for det nye året, fra en som egner seg best til innendørs bruk for denne årstiden.

Jeg håper at vi det kommende året kan få arrangert en felles og lengre sammenkomst i bakkene på Selbustrand.Det fpr vi til! Enig?