fredag 31. desember 2010

GODT NYTT ÅR


Sitter her langt nord og jeg er ikke i form . Magen er ikke bra , tåler ikke og spise noen ting før jeg får vondt i magen . Svarte jeg er så lei av og være i dårlig form . Venter spendt på hva spyttprøven fra sykehuset sier , ja denne kroppen er ikke altid så enkelt og fortså seg på .

Gleder meg til hverdagen kommer igjen og at det blir fred og ro. Og at jeg får begynne på trimmen sammen med revmatikerdamene , har vært litt fraværende etter kneoprasjonen . Det går bedre med fotan no ja , men har litt gå på ennå .

I året som har gått har gått fort og gæli , kan ikke si at det at det har vært ett godt år . Har blitt baksnakka , løgge om og mye leven har det vært . Kan si med hånden på hjerte at det gjør meg trist og forbainna .

Men sammen med min kjære Knut så har jeg det bra , mere enn bra . Han gjør så mye for meg at det er verd og leve . Jeg traff han seint i livet så jeg får håpe på at jeg får beholde ham lenge .

Jeg håper på ett nytt og bedre år . Jeg håper dere får ett Godt nytt år . Stoooooor klem fra meg : )

5 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) GODT NYTT ÅR !!!

ja da er vi i gang med et nytt år, med nye muligheter og sjanser.. la oss håpe at dette året blir et år fullt av positive tanker og opplevesler..

Ha en fin søndag :)

Klem fra Evelyn

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Ett riktig Gott Nytt År önsker jeg deg og Knut.
Håper vi alle får ett bra 2011.
Og du, bry deg ikke om de som baksnakker og lyver. De er triste mennesker som ikke har noe annet å gjöre. De har selv ikke noe liv om de ikke får bry seg med andre. Jeg syns synd i dem.
Ha det riktig gott. Håper du blir bedre i kroppen.
Stor klem fra Lill.

Kamerasamleren sa...

Opp med humøret og bort med de vonde. tankene Randi! :)

Tenk på at vi har et nytt år og nye muligheter, og ikke minst planer om å treffes mer i dette året. Det er planen min, i alle fall. Mulig snøen må forsvinne først, men det gjør den snart. Da skal det bli fart i humøret og hælan i taket. I alle fall litt opp fra gulvet og kanskje ut i frisk luft. :). Jeg ser frem til det og har begynt å glede meg. For tiden er jeg best til innedørs bruk, men det forandrer seg i takt med årstiden. Bli med meg videre, brett opp armene å stå på fremover, til vi den 31.12. kan si: "Det beste året, noen sinne!

Ha en fin dag, Randi! Et fint år. :) Klem fra mæ,

Eva sa...

Godt nyttår Randi og Knut!

Du skal ikke bekymre deg for de som snakker dritt bak ryggen din, det betyr bare at du er et skritt foran dem... og de står i perfekt posisjon til å kysse deg midt i ræva!!! Dette sitatet har stått på mange sine status på FB..

En riktig god bedring ønsker jeg deg!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk for mange fine ord : )