fredag 7. januar 2011

ENDELIG HJEMME



Jula er gått og det nye året er begynt . For og si det sånn så begynte det ikke godt med mye ufred og fått mange ekle beskyldninger mot meg . Og når vi kom hjem så var vannet frosset så vi måtte ta inn snø og smelte så vi fikk vaska oss og pluss litt til . Vi måtte få tak i rørlegger men vi var ikke aleine om det for han kom ikke før dagen etter . Men jeg skal hilse og si at det var godt og få dursje og ikke minst gå på do på en vanlig måte , hehe : p. Ja på toppen av alt mista jeg ei full bøtte med vann i gulvet så jeg fikk en stor jobb etterpå.

Igår var jeg på min først trimtime sammen med revmatikerne , og det gjorde godt ja . Men jeg skal hilse og si at jeg kjenner meg maroder i dag ja . Tror jeg har oppdaga muskler jeg ikke jeg visste jeg hadde , oioi auuuuuuuuuu ; ) . Men ser posetivt på året som kommer og håper planene som jeg har går i oppfyllese .
Ja det var godt og komme hjem uansett hvor hyggelig det kan være og være på ferie . Mitt motto er : BORTE BRA MEN HJEMME BEST : ). Så i de siste dagene så har jeg tatt livet med ro men over helga må jeg få fjerna noen hybelkaniner , hehe .

Tok noen bilder på vei hjem , fra namskogan bla .

Ha en flott uke og et stort ønske om et posetivt år . Klem fra meg : )

3 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei Randi :) huff da.. høres ikke så bra ut da.. men stå på Randi... prøv å tenke positivt på ting og tang. DU har mye spennende som skal skje fremover.

Håper å høre fra deg når du har fått time til opperasjon.

Klem fra Evelyn

Eva sa...

Velkommen hjem. Kan tenke meg det var godt å få vannet tilbake. Når den er borte, merker vi jammen det mye... Fysj, bakvaskelser er ikke noe hyggelig å oppleve, men i stedet for å drive på sånn kan de jo heller komme å spørre..

Lykke til med videre trening, og ja man merker godt på kroppen hvor lite musklene i forskjellige deler har vært brukt..

Kos deg med lørdagen!

Kamerasamleren sa...

Det var da endelig på tide at dere kom dere hjem. :) Det må da være måte på å feriere, spøker jeg. :)

Høres da ille ut Randi, men hold hodet høyt og kroppen rak, tenk fremover og for all del positivt. :) Men den har du vel hørt før fra meg. :)

Fint å ha dere tilbake i nærheten og ikke minst at det er flere som tar seg av bloggingen igjen.

Skal jeg være helt ærlig, prøver jo på det, så ville jeg ha tatt noen dager til der nord jeg. Men pliktene kaller vel, og da er det vel ingen veg tilbake.

Hei så lenge og pass godt på Knut da. Vi trenger han vi, vet du! Ha en fin søndag, alle to.