onsdag 19. januar 2011

GRATULERE MED DAGEN MIN KJÆRE


Gratulere sååååå mye med dagen min kjære , håper du får en fortryllende dag . Jeg er så glad for at vi fannt hverandre på Røros . Selv om dagene har gått opp ned rundt oss så har vi hadt hverandre og jeg håper vi får ennå mange år sammen . Det synes jeg fortjener etter som jeg fannt deg så seint i livet mitt .

Dagene , ukene og ikke minst årene går fort men 48 er ingen alder selv om du nermer deg de 50 . Husker når våre foreldre var på den alderen så synes vi det var steingammelt men ser no at det stemmer ikke . Og husk vi er ikke gamlere enn vi vil , det er greit og være litt barnslig av og til . Husk glem aldri det er tøfft og ta fram barnet i seg av og til .

Jeg er stolt over deg , beundrer din tolmodighet ,du er så snill , hjelpsom , du er sååååå sexy , du har god humor , du er så flink i mye ogdu har en utrolig god psyke . Ja det er såååå mye mere jeg kunnet skrive her men jeg skal ikke gjøre deg flau , hehe . Om det går an da : ).

Så min kjære til slutt vil jeg si at jeg ELSKER DEG OVER ALT PÅ DENNE JORD og jeg håper du får en kjempefin dag . Mange kyss og klem fra meg : )

5 kommentarer:

Eva sa...

Det var en velfortjent hyllest til din bedre halvdel Randi.. Gratulerer med dagen til Knut, og håper du får en flott dag..
Kos dere...

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Litt for sent kanskje, men hils Knut så mye og gratulere med dagen. Håper dere begge får en fin dag. Klem

Kamerasamleren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamerasamleren sa...

Det ble noen feil i sted, satt å fulgte med på TVen og brukte min Samsung Galaxy Pad, så jeg prøver igjen jeg. :) Den foreslår litt ord selv, så følger en ikke med, skjer slikt. Hallo Randi, ble til Harald Randi mm. :)

Hallo Randi, akkurat det skulle jeg huske ja. Skal gå inn på bloggen hans og forsøke å rette opp.

Ellers underskriver jeg på det meste det du sier om Knut, bortsett fra det med sexy. Det tør jeg ikke. :)

Ellers lurer jeg på om du og Knut blir med på eksperimentet til Lavina og meg på søndag. På ski eller til fots. Det er dere selv som velger lengde, tid og hvor store anstrengelser som ska settes inn. Vitsen er at vi skal få rørt på oss litt utover det vi ellers har på planen. Og vi får også stoff til en mer variert og "sundere blogg".

Håper dere stiller, mer om dette leser du hos meg. Bare spør om dere lurer på noe.

Ha ei fin helg, den starter jo i morgen. Igjen. :)

20. januar 2011 21:42

Randi Marie Hasselø sa...

Takker for komentarene og Knut takker for gratulasjonene : ). Ha en fin dag dere : ).