torsdag 13. januar 2011

KATASTROFER !!!!!!!

Ja i disse tider er det mye elendighet og se på nyhetene . Det er trist og se på all den tragedien som de menneskene må igjenom , jeg trist inni meg selv om at jeg ikke har muligheter til og sett meg inni det hva de føler og hva de må igjenom .

Ja det er flom i Barsil og Australia , det har vært skytemasakre i Arizona i USA og så har vi peofilsaken her hjemme og det er mange andre katastrofer der ute som vi ikke får høre om også . En kan bli matt av mindre , jeg tenker hvordan er det verden har blitt , det er masse kriminalitet , det er løgner i hytt og pine , det er mye naturkatastrofer , mange ulykker skjer . Hva er det som skjer ?????? Hva er det disse katastrofene skal fortelle oss som vi ikke forstår ja jeg bare undrer .

Jeg håper selv om dette året begynte med ett brak med katastrofer både personlig og ut i den vide verden at det skal bli ett bedre år . Jeg ber til vår Herre om det for no føles det er på tide det skjer posetive ting her i verden .

Så jeg krysser fingre og føtter så langt mitt støle legeme greier at vi får ett posetivt år alle sammen . Stor klem fra store lille meg : )

5 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo og god morgen Randi!
Jeg krysser armer og bein sammen med deg jeg Randi. Har også gjort meg tanker om "hvordan det har blitt", og om det er verre nå en tidligere. Kanskje der bare er mer åpent nå? Når en mann snubler i Kina, vet vi det på sekundet her i Norge. Og vi får høre det også.

Grusomt er det og dager går hvor jeg ikke makter å se all elendigheten også. Tenker også på at det opplystheten som er i dag ikke bare fører positive ting med seg. Det kan lett bli "normalt" når en hver dag får dette rett inn i stua si og det som verre er. Det følger oss over alt vi går.

Ha en fin dag Randi.

Eva sa...

Det er så mye som skjer og det er så vanskelig å ta innover seg. Tanken som har slått meg er at dette skjer fordi vi skal ta vare på jorda, og sette pris på det vi har. Det skal rystes i alle grunnvoller, og at man skal se de overgrep som begås hver eneste dag. Sannelig om jeg vet, men sitter med en følelse at det skal ryddes opp og renskes, for det nye som skal komme.

Ha en fin kveld Randi..

Randi Marie Hasselø sa...

God morgen ja til dere begge ; ) , Ja vi får krysse fingrene for at vi får ett flott år og vi må nok lure i det uendelig hvorfor det er sååå mye elendighet . Men vi får fortsette og stå på , ha en flott dag dere : )

Kamerasamleren sa...

Ville bare sjekke om hvordan det var, høre hvordan det er med dere og minne om at Lavina og jeg går på tur i dag. Hver på vår plass, så ikke noe å "sladre" til Toril om. :) Blir du med? Hadde vært koselig det.

Nå skal jeg forsøke å ta meg en liten tur til sengs for å suplere den drøye timen jeg har sovet. Kanskje med et hundre prosent. :) Så drar jeg på bytur, til fots! Sjekk bloggene for flere detaljer. :)

roffe sa...

Ja Randi, katastrofene står i kø nå med oversvømmelse i Australia og opprør i Fgypt og tørke på andre steder. Det skal ikke være lett å leve..