fredag 28. januar 2011

GOD HELG : )


Ja det er det snart helg igjen ja og egentlig så har jeg en masse og gjøre men her sitter jeg fran pc n . Jaja , det blir no helg lell om jeg vil eller ikke og jeg skal snart også fått tatt meg en liten høneblund også. Og så får jeg finne fram vaskebøtta etterpå , hehe vi er ikke akkurat bestevenner for tiden vi to . Sliter sjø men na kroppen og motiveringa til og vaske for tiden , ønsker meg vaske hjelp men har ikke råd : (.

Har ikke store planer for helg men vi får ett lite besøk og det blir no koselig da , så jeg håper han er svaksynt så han ikke ser støvet mitt , hehe . Ja sånn er når en er en gammel renholder og en anelse av manisk at ting skal være orden og rent , uff ja det skal ikke være enkelt .

Det var noen som spurte meg hva som gjør meg gla i går , og det første som jeg kom på er at jeg greier og gjøre det jeg prøver og gjøre , mestring er det vel på så fint heter . Men det er så mye annet også , Min kjære Knut gjør meg glad , og at jeg kan leke meg litt av og til , en nesten smertefri dag . Ja osv , det er så mye en kan glede seg over . Vi er så stresset i hverdagen at en ikke stopper opp og tenker på hva som betyr for en , det kan jeg anbefale at dere gjør . Oppdag verden rundt dere , stopp opp rett og slett og ta vare på øyeblikkene .

Det var ikke meningen og skrive så mye her men tankene kommer opp av og til og ut . Jeg skal ta gå og finne senge og drømme litt så jeg får energi til blant annet vaske badet etterpå . Men den grunnen at jeg skulle skrive i dag var for og ønske dere en GOD HELG . Ønsker dere allt vell , stor klem fra meg : ).

4 kommentarer:

Eva sa...

God og fin helg til deg og din kjære! Vaskebøtta er jeg dessverre ikke venn med for tiden, men tenkte at nå skulle jeg sette klanen i sving i morgen...
Takk for din fine kommentar inne hos meg, og jeg tenker nok at bildene gir deg minner til Nord Norge ja.. Særlig for din bedre halvdel som kommer i fra samme fylke som meg..

Klem

Evelyn sa...

Hei Randi :)

Håper du koser deg i helga og at det går bra ..

Kan trøste deg med at jeg er heller ikke helt venn med vaskebøtta.. men tar et skippertak innimellom da.. hihi... men det er rart hvor godt jeg like det når det er rent i rundt mg.. rart da at jeg ikke syns det er kjekt å vaske .. hihihi

Fine ting som gjør deg glad.. e viktig å stoppe opp å reflektere over hva som gjør en glad og hva som betyr noe...

Ha ei fortsatt fin helg og så skrives vi :)

Klem :)

roffe sa...

Hei på deg. Helga er over og jeg har begynt på en ny slitsom uke på jobben.
Jeg ønsker deg en fin uke, med eller uten vaskebøtte..hehe..

Kamerasamleren sa...

Ikke vet jeg Randi, hva som har skjedd, men her har jeg kommentert tidligere. :) Kanskje jeg er refusert?

Som du kanskje har fått med deg, har Toril også sluttet med røyken.fire eller fem dager nå uten. Går bare å klager på at det lukter slik røyk over alt....Enda jeg sluttet for nærmere et og et halvt år siden. :) Jeg har det fælt, jeg! :)

Så ligger det ei utfordring til deg hos meg under UTFORDRINGEN. Du tar vel den du?

Ha fortsatt fine dager fremover og få flagget i orden. Snart er det 17. mai!