onsdag 26. januar 2011

HOBBYEN MIN : )


Jeg har så mange hobbyer men de fleste har blitt litt lagt til side , noe av grunnen er at jeg ikke har hadt så mye energi til noe det siste . Jeg elsker og lese bøker , holder på med en serie som jeg leser på sengekanten når jeg ikke får sove , den heter Kobberhjerte . Historien handler om den gamle tiden på Røros , det er litt gøy og lese når jeg er blitt så kjent på Røros etter de alle fem oppholdene der .

Og så holder jeg på med sying av puter og knyte teppe . Jeg har i det siste året sydd to puter og holder no på med den tredje . Første puten var en julegave og den andre var til meg selv . Det er en engel på puten og det holder jeg på med no også men i en annen variant . Det er litt gøy når en ser en får det til og at det blir fint .

Har begynt også ta bilder , den interessen har min kjære fått fram i meg . Men skulle ha hadt ett speilreflekskamera , for jeg får ikke til bestandig det jeg vil . Men den hobbyen er sånn no da , men det er no gøy da .

Maling av bilder er også en hobby jeg ikke har fått begynt på ennå , veit ikke hvorfor . Det har bar ikke blitt selv om lysta er stor . Har forskjellig utstyr så det skal ikke stå på det ; ). Men sånn er no det da .

Dyr , ja jeg elsker dyr men har ikke noen selv for øyeblikket men savnet er stort . Det er noe som mangler i livet mitt . Men de er i mitt hjerte og håper jeg får det en dag .

Det er vel mere som intreserer meg også men skal stoppe med dette , jeg har ikke noe problem og fylle dagene selv om at jeg er statsansatt . Ha en flott dag , Klem .

1 kommentar:

Eva sa...

Nydelig den puta! Det tar sin tid og lage kan jeg tenke meg!
Noen hobbyer må man ha, jeg er glad i å lese og fotografere. Skjønner godt at du ønsker deg speilrefleks. Du kan kjøpe brukt vet du. Tror de har på Foto.no en slik tjeneste.

Kos deg med dagen!