tirsdag 15. mars 2011

GÅR VI MOT VÅR ????????



God morgen alle sammen , det ser ut som det blir en fortreffelig dag i dag også . Sola skinner og det er blitt lysere ute . Jeg sitter her og nyter en kopp kaffe før jeg skal finne senga igjen før jeg finner på noe og gjøre i dag .


Var her på Søndagen og gikk tur ut mot havet , dvs i Muruvik ved Flatholmen . Det er flott der ute , vi gikk langs fjørstenene og skal si det det var en utfordring for meg . Jeg som er vandt med og hoppe og sprette i fjørstenene har oppdaga det at jeg er dårlig til beins har blitt på mine gamle dager . Jeg sliter skikkelig med og gå i ulendt tereng , knærne er ikke heilt med på det lengre . Men nok om det det var en flott tur lell og min kjære hadde med seg kameraet så han fikk tatt noen flotte bilder . Hovedsaken er at vi kom oss ut og fikk bevegd oss i det fine været . Da snakker jeg ikke om at jeg var fotlaus til kvelds , turen var verd det og jeg fikk ett håp om at det begynner og nerme seg vår og sommer snart .

Å som jeg elsker lukten og synet av havet , det er en nytelsen og være ved det. En rekreasjon for sjela , mmmmmmm HERLIG : ).


Ha en fortreffelig dag folkens og nyt finværet den som kan : )

4 kommentarer:

Eva sa...

Mye mer vår på dine kanter enn på mine kanter! Ser ut til at dere hadde en flott tur, og mange flotte motiver festet til linsa..

Kos deg videre med uka...

Randi Marie Hasselø sa...

Takk , Lavina . Kos deg du også i videre i uka : )

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!
Ja, det er det. :) Tror jeg.

Fine bilder fra fine omgivelser, hadde nært sagt av fint folk. Det kunne jeg jo også ha sagt. :)

Takker for fine kommentarer igjen hos meg og ledelse mot et mye yngre liv. Minst 10 - 15 år i form av min egen store tro på at kommentarene er riktige. :)

Ha en fin dag i morgen og ei...ja du vet, svært flott ei, med deg selv og din gode knute... :)

Evelyn sa...

Hei :)

Hvordan går det med deg?.. håper det går bra. Ikke greit å syns det er trasig når en er ute å går på tur.. slik hadde jeg det før jeg.. men nå går alt så mye bedre ...

Fine bilde.. får håpe våren er kommet nå. her regner det i kveld så kansje forsvinner resten av snøen nå.. håper det..

Ha en fin søndagskveld :)

Klem