fredag 11. mars 2011

FY , SÅ FORT TIDA GÅR : )


Ja no er det helg igjen , kan ikke si jeg har vært så ivrig her på bloggen i det siste . Det har sine årsaker , enkelte skal jeg ikke nevne her . Jeg har slitt mye med han kropp i det siste , han har altså ikke vært noe snill : ( .

Men det er er ikke så mye årsak hvorfor jeg ikke har vært her , jeg har prøvd og vært flink husmor og vaska skikkelig her i huset . Og så har jeg holdt på og dokumentert hva vi har , det er litt lurt når vi er bare er samboere og ikke minst når den ene ikke har unger og den andre har så det ikke blir vanskeligheter hvis det skulle skje den andre . Men det tar sin tid dette her . Skal prøve og fjerne no støv på kjøkkenet i dag da og da skal jeg henge opp de nye grytklutene som jeg har fått kjøpt meg . De er litt spesielle , jeg vet ikke om noen husker de med fjes inni . Husker min farmor hadde noen sånne og flere med , vekker gode minner det . Jeg fannt dem på Facebook der det var ei Gunn- Agnes Kiil hekla sånne , ho tar på seg slikt .


I dag har jeg endelig fått montert den siste puten jeg har sydd , det gir meg mye og se at det blir noe av det jeg lager . Litt stolt kanskje : ) . I dag fikk jeg jeg brev om pakke i posten og det er vel mere handarbeid som venter meg , jippi .

Når det gjeller syklingen så har jeg prøvd og vært flink men av og til gå timene fra meg . Utrolig nok selv om at jeg går hjemme og selvfølgelig er avhenger det på formen da . Av og til så føles det som jeg full influensa og da vil de fleste ikke bli fristet til og sette seg opp og trø på sykkelen . Men jeg gjør så godt jeg kan og er ikke det godt nok da veit ikke jeg .

Som sagt så er det helg igjen , fy hvor tiden flyger . Jeg rekker ikke halvparten hva jeg har tenkt men det får så være . Jeg finner det vel igjen , det er ingen andre som tar det så . Jeg skal kose meg i helga sammen mannen i mitt liv og som jeg elsker over alt på denne jord .

Med dette ønsker jeg dere en fortreffelig helg og alt godt .

Stor Klem fra meg Randi Marie : )

1 kommentar:

Eva sa...

Ønsker dere en riktig god helg. Var jo uten internett i en hel uke, og jammen fikk jeg gjort masse i huset... Jeg husker de grytelappene, og fine er dem. Artig at de kommer til heder og verdighet igjen!