mandag 21. februar 2011

UTFORDRING ER UTFØRT ...........


Ja dere som har fulgt med så blei jeg her for ei stund siden utfordra til og trimme og være ute . Og siden jeg sliter med min føtter så har jeg tatt utfordringen på en annen måte , jeg tok og heiv meg opp på sykkelen som stod bare og samla støv oppe i loftgangen .

Så i dag blei det en sykkeltur på en halv time og ca 9 km , synes jeg er flink jeg siden jeg sliter med sååååå mye smerter i fotan . Må skryte litt av meg selv vettu , hehe . Så no skal jeg finne dursjen og vri opp skjorta , ja jeg blei svett ja . Det er faktisk litt godt og bli svett synes jeg .

Sola skinner ute og det ser ut som det blir en flott dag . Jeg har ivertfall god samvittighet at jeg har fått bevegd meg litt , så får jeg se hva jeg finner på videre . Ha en fortreffelig dag folkens : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!

Her trenger jeg ikke å "skryte", for dette er imponerende. Det hadde ikke jeg klart. På trimsykkel og uten å se annet enn de innvendige veggene. :) Bra utført det, fortsett slik!

Lykke til på sykkelturene dine frem mot våren og mer vennlige omgivelser utendørs. Det gleder jeg meg til, i alle fall!

Evelyn sa...

Hei :)

Så flink du er, Randi:):):)

Men pass deg nå så du ikke tar det for hardt.. føl deg frem i forhold til hva du kan og ikke kan...

Hvordan går det ellers med deg.. opperasjon eller ??

Ha en fin fredag og helg :)

Klem fra Evelyn

Eva sa...

Det er imponerende Randi! Det er å kjøre seg til svetten driver en av setet nesten! Ha vannflaska slik at du får litt veske under sykkelturen mot våren!
Ha en fin helg!