onsdag 2. februar 2011

UTFORDRINGER??????????



Jeg fikk her en dag utfordringer av Lavina og Mr Halvorsen om trim , for og si det sånn jeg har tatt den men har begynt i det små . Så i dag har jeg børstet støvet av sykkelen på lofte og plotta inn høyde og vekt og pluss ett program som jeg skulle sykle etter . Jeg begynte med 15 minutt og da ifølge sykelen så har jeg sykla litt over 6 km , får si meg fornøyd med det i dag . Svett blei jeg no ivertfall : ). Har tenkt og øke litt for hver gang .

Dere mente vel at jeg skulle gå ut men jeg er ikke sååååå heppen på det ennå , jeg er så redd for og dette på isen med sa knærne mine . Dem er ikke god fra før så ja akkurat ja . Men våren nermer seg sakte men sikkert så da skal jeg nok prøve og ta dere på ordet da .

No har jeg revet av sengeklærne på soverommet så no skal jeg ta og vaske det , fole ka det støver der inne . Forstår ikke jeg altså , hehe . Men samma det rommet skal vaskes ivertfall og jeg er heldig i dag så jeg får hengt ut sengeklærne til lufting også med ta finet været som er i dag . Må nesten benytte seg av det da ja .
Ja no har jeg fått meg en ny hjelper også når jeg skal vaske , han er sååååå kjekk altså . Jeg slipper og bøye meg så mye når jeg skal vri opp filla . Ja det var en bra investering for meg .



Ha en flott dag dere og så skal jeg informere dere mere hva jeg gjør angående den utfordringen .

TUDELIDU DERE , KLEM : )

4 kommentarer:

Eva sa...

Sykling er fin, fin trim... Blir nok bedre når våren kommer, og været er mer stabilt og at man ikke er redd for å falle. Da blir det mye lettere.Du er i gang ihvertfall og det er jo positivt!

Ha en flott dag...Klem

Kamerasamleren sa...

Det er flotte greier Randi! Stå på med treninga på sykkelen, snart kan vi sykle om kapp - pr Internet. På hver vår sykkel. Det står en her også, som ikke er utslitt. (Torils 60 års gave fra barna) Du skal gjerne se du får med henne også.

Men husk, du har ingen unnskyldninger for været med den trimmen. :)

Kunsten er jo at vi skal motivere hverandre litt, til å gjøre litt mer enn vi kanskje ikke hadde gjort om vi ikke har tilhørt "klanen". Kanskje litt trim, når vi ikke hadde gjort det om vi ikke hadde fulgt med hverandre litt. Og husk, det er også for mannfolk, så nevn det gjerne for Knut. :)

Til slutt: "Hr Halvorsen" du! Er respekten blitt så stor nå, eller skal jeg ta det ille opp. :)

God natt og god tur i morgen, på sykkelen. (Husker ei som sykla på Røros jeg, da var det heller ikke glatt...Sier ikke mer) :)

Randi Marie Hasselø sa...

Takk for deeeet ; ) . Jeg prøver og trimme på min måte da fotan er ikke heilt god og de verker som bare det . Så det er ikke været som stopper meg men unnerlaget på veien som sagt .

Jepp , den kan jeg være med på Karl og sykle om kapp på nette ; ) . Men i dag skal jeg trimme med revmatikerne så i dag blir det ikke sykkeltur.Etter trimmen i går og vaskinga så har jeg ikke nesten sovet i natt , fotan tar nesten knekken på meg pga smertan .

Klart det er av respekt jeg kaller deg Hr Halvorsen , og er ikke det kjekt da : ) .

Ha en flott dere begge to : )Klem .

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Ja en sånn fin hjelper du har. Det skulle jeg villa hatt også. Ha en fin dag. Stor klem