søndag 20. februar 2011

MITT NYE JEG : )


Ja dere som kjenner meg lurer vel på hva jeg har funnet på no siden jeg har skiftet navn . Grunnen er at jeg ikke følte for og ha det navnet lengre . For og gjøre historien kort så hadde jeg ikke kontakt med min far på mange år , av en eller annen grunn så ville ikke han ha det . Ikke veit jeg hva jeg har gjort men sånn var det . Ikke har jeg så mye kontakt med resten av den familien heller , har vel ikke følt meg inne der siden min mor og far skiltes . Det var min kontakt med min farmor som holdte meg inne i familien . Det som gjorde utslaget for min tanke på og skifte navn var da min far døde og jeg blei utelatt i hans dødsanonse . Han hadde bare ei datter som jeg veit om da , kremt . Så da blei ting klart for meg .

Så etter mange måneders tenkning så falt bitene på plass og jeg fannt ut at det var på tide og gjøre alvor av det . Jeg valgte navnet Randi Marie Hasselø fordi etternavet er pikenavnet til min mor og mellomnavnet blei til fordi jeg fannt ut at det er flere som heter Randi Hasselø . Marie tok jeg fra mellomnavnet til min mor og søster , så nå heter vi Marie alle tre til mellomnavn .

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har skifta navn , nesten som en lettelse . Men skal si det er arbeid etterpå og fortelle alle forbindelser at det er skjedd . No er jeg vel snart i havn , venter på minibankkortet for det og må forandres vettu . Det er verd alt styret for no er det en ny epoke i livet mitt startet .

Jeg må nok fortsatt slite med mye , som mye voldsomme smerter i kroppen daglig . Ja noen dager er bedre enn andre ja . Vekta sliter jeg med fortsatt men håper det snur seg da etterhvert . Noen familiemedlemmer sliter en med men jeg har kutta ut for jeg orker ikke og ta imot noe mere dritt i livet mitt . Og andre problemer som en kan bli tussete av men jeg står han av .Ja no skal jeg ikke plage dere mere med min sutring , jeg overlever dette også .

Ellers går dagene med til sying som jeg synes er gøy , i går fann jeg fram noe strikketøy som jeg skulle ha gjort ferdig for lenge siden . Dere skjønner jeg skulle strikke noen sokker for ei veninne men det har blitt med den ene så no må jeg vel prøve og få den andre ferdig så ho kan få den til neste vinter , hehe . Ja jeg har litt liggende her og der så jeg har nok og gjøre . Ikke minst så har jeg så mange hybelkaniner som jeg skulle ha jaga ut , hehe .

Ja sånn går no dagan , dere får ha en fortreffelig dag alle i hopes . Stor klem fra meg : )

2 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Stor klem fra meg.

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Lill , stor klem til deg og : )