mandag 18. juli 2011

EN FLOTT SØNDAGSTUR : )


I går søndag hadde vi en flott dag på fjellet , nermer bestemt Svartkam hytta . Der har vi vært flere ganger og jeg nyter freden det er der oppe . I går var det veldig fredlig , det var ikke mange vi møtte på vår ferd .


I går var det varmt og godt , heldigvis så var det litt vind ellers så har det ikke vært menneskelig og gå på tur . Vi hadde med oss kaffe og lunsj , lunsjen bestod av kylling og potetsalat . Mmmmm godt ja . Det er såååå merkelig når jeg ser hva jeg spiser , hadde tatt den minste biten av kyllingen men ennå greide jeg ikke og spise opp alt . Før så brukte jeg og spise halve delen av kyllingen og no bare halve av den minste , skal si ting har forandra seg . Jeg stor kosa meg i går sammen med min kjære , ja livet er topp .




Ja jeg nyter det og være på fjelltur sammen med min kjære , det og oppleve naturen slik gir meg påfyll til det posetive til psyken . Jeg blir rett og slett glad og nyter det og få brukt kroppen , kjenne svetten siler . Ja det er og anbefales på det sterkeste selv om jeg kan få ei søvnløs natt etterpå pga smerter i kroppen , ja det var det som skjedde i natt . Så no er jeg litt trøtt så det spøker for at jeg finner senga litt om ei stund og får noen timers søvn ja . Været er grått i dag men det kan no alltids snu seg det da , det er aldri godt og vite hva det blir .



Det blir vel litt husarbeid i dag og , masse kos med ho Dolly . Ha en flotte dag kjære venner , klem : ).

4 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei:)

Ser ut som om dere har hatt en flott tur.. du er flink Randi:):)

Ja er det ikke rart.. ikke mye mat vi får plass te... men godt også..

Ha en fin sommerdag:):)

Litt bloggtørke hos meg.. og litt dataproblemer.. men ska avgårde å kjøpe ny data i løpet av uka så da blir det vell ok igjen tenke jeg..

Klem

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Evelyn , ja jeg har det topp når jeg kan dra på tur sammen med min kjære , vi storkoser oss bestandig. Ja det er godt når det stopper av seg selv og ikke blir stappa med tanke hvordan det var før . Du får ha gratulere med ny data når du får den i hus . Ha en flott dag , klem fra meg : ).

Eva sa...

Ser ut som en toppers dag.. Mange flotte bilder i fra turen..
Skulle gjerne ha stukket til fjells, men det er for mye mygg og jeg blir helt oppspist. Venter til den verste sesongen for insekter er over.

Kos deg med sommeren..

Anonym sa...

Ser ut som du koser deg ja :)