mandag 18. juni 2012

BURSDAGSHELGA : )

Roser fra min kjære

Dolly og mamman sin : )

Snuppen min

Meg i utestua vårres

Knut og Marit

Sjefskokken

Snuppa mi

Bursdagbarnet
Ja i går 17 Juni så blei jeg 44 år , merket ingen forskjell på og bli ett år eldre nei . På lørdagen da var vi på martna men her i Stjørdal , det var veldig skuffenes da , vi kjøpte oss vikingpølse og Spansk Chorizo . Ja det kan være godt og ha på knekkebrødet . Ellers så var vi og gikk oss en tur på sentret , tok oss en kaffe og nøyt dagen . Siden jeg hadde fått penger av min kjære til burdagen så var jeg og kjøpte meg en fin flisjakke , ett kort dongriskjørt og en topp . Fant ikke noe mere akkurat men skal nok finne noe mere senere , merkelig altså men plutselig så er jeg mangel på klær . Det koster og gå ned i vekt , det gjeller både sko og klær . Men gøy er det no : )  På søndagen så hadde vi det stille og rolig , det blei noen telefoner her og kakespising blei det også . Det holder med ett lite stykke for jeg blei litt kvalm ja , det er bra det går fort over igjen . Det er ikke hver dag jeg kan spise sånnt nei . Vi hadde Knuts hjemmelagde pizza til middag , det blei litt tirlig for Knuts datter skulle reise med bussen . Den var like god som vanlig , hehe Knuts første etter hans oprasjon . Det var ikke som før nei : ) . Jeg var innom plantasjen for jeg fikk roser fra dem også siden jeg hadde bursdag , er medlem der sjø . Resten av dagen var rolig og deilig , jeg nøyt freden med min kjære . Ja no er det ett år til neste gang og jeg tror jeg er like tullete da også , hehe . Så HAPPY BIRTHDAY TOOOO ME : ) .

Ingen kommentarer: