mandag 18. juni 2012

LANGHELG I MOLDE


Her er mamma, Knut og Ingrid

Ingrid

Snuppen min
Tone og meg : )

Meg og Åse Marie (søster)
For noen helger siden så var vi en tur på besøk hos min mor i Molde og det er like hyggelig hver gang . Der traff vi flere kjente også . Jeg var og kikka litt i butikker , det blei litt som jeg fikk med meg hjem . Fannt meg en kjole , kjøpte meg en vogn som jeg ha med meg når jeg er ute og shopper så jeg slipper og slite med hendene . Noen sko blei det også til oss begge , vi var heldig , de var på tebud . Hehe . Eller så var vi på besøk og traff koselige kjente , det gjør godt i sjela og treffe de for de er sååå herrrlige . Og så traff jeg den herlige søstra mi også da , var og spiste lunsj med henne en dag , som dere skjønner så hadde vi en koselig helg .

Ingen kommentarer: