søndag 3. juni 2012

LITT KALD HELG MEN KJEMPEKOSELIG MED BESØK : )

Juni mnd og vi våkna om morran med haggel

Juni mnd og det er litt hvitt på bakken, Dolly liker det ikke : ).

Koser meg i sofaen

Knut og broren prøvesitter nymøblene : ) .

Grillkongen ; ).

Knuts bror , Olaf.

Snuppen min ; ).
I helga har det ikke vært noe særlig til vær , det er ikke morsomt når det er sånn . Vi har hadt besøk av Knuts bror Olaf og det har vært kjempekoselig da . Vi prøvde oss på grilling på nygrillen og det blei kjempegodt . Både min kjære og jeg kan ikke spise så mye men vi får nyte det lille vi kan spise , jeg må si jeg var litt spent ja om jeg tålte maten og det gikk kjempe bra . Fredagen fikk jeg endelig vaska kjøkkenet og ikke minst vinduene så no er det baaaare to vinduer igjen så er alle vinduene vasket , jiiiiipppppiiiiiiii . Jeg håper at været snart blir bedre så en får nytte av de ny møblene jeg har kjøpt ute og en kan få litt farge på kroppen . Ellers har helga vært stille og rolig , og kjempekoselig med besøk .

2 kommentarer:

Eva sa...

Ser ut til at grillsesongen er godt i gang hos dere også... Men den store sommervarmen er det ikke..

Ha en fin uke..

Randi Marie Hasselø sa...

Ja da her er grillsesongen godt i gang . Jeg syker etter sol og varme så jeg tvinger meg til og være ute og håper at sola kommer : ) .