torsdag 22. oktober 2009

2 ÅRS DAGEN : )

Ja i dag er det 2 år siden jeg ble ilag med min kjære Knut , utrolig hvor fort tida har gått altså . Vi møttes på Røros der vi begge kom i det ærene at vi skulle gå ned i vekt . Det som skjedde var vel at vi fannt hverandre men har fortsatt problemer med vekta .På Røros svevde vi i en rosa boble av forelskels men hverdagen kom fort oss av forskjellige slag men vi har stått det av . Selvfølgelig blir en sliten av mye problemer men det synes jeg vi har takla bra , for oss imellom har det heldigvis vært veldig bra .
Jeg takker hver dag høyere makter for at jeg har Knut ved min side og jeg er like forelska som jeg var den dagen vi blei sammen . Ja forelskesen har steget til ett høyere nivå og det sitrer i kroppen ennå når jeg ser han . Som jeg sa så er jeg glad jeg har Knut ved min side for han tar vare på meg , jeg trenger det til tider . Og bare vite det at jeg er trygg og har det godt er en nytelse . Kan ikke si jeg har hadt det på mange år nei .
Vi har hadt det mye morsomt sammen og det håper jeg vi får de åran som kommer også , det er en sann nytelse og en ære og være forlovet med deg Knut min kjære . Jeg elsker deg så mye , masse kyss fra meg ; )

Ingen kommentarer: